סרטון חדש מציג 5 דקות מ-Titanfall 2

מאת: אליאב אלמקייס

סרטון חדש של משחק היריות המצופה Titanfall 2 מציג לקהל את מצב הקמפיין החדש שלא נראה במשחק הראשון, כאשר לצידו מוצגים דברים חדשים כמו מפלצות, נשקים ייחודיים, כלים עוצמתיים ויכולות מיוחדות.           


מפתחת המשחק Respawn, אשר הבטיחה שב-Titanfall 2 תהיה אפשרות משחק לשחקן יחיד, הוסיפה ואמרה כי "קמפיין המשחק מתרחש על הקרקע, הוא יהיה אלים ומלחמתי, אבל מזכיר לנו כמה כיף יכול להוסיף הסגנון הישן יותר." שחקני המשחק יקבלו כלים מיוחדים אשר נותנים להם יתרון על פני אויביהם כגון: הסוואה, רימון עשן, ריצה על הקיר, ו-וו אחיזה (Grappling Hook) חדש.

בנוסף לכך נוספו 6 סוגי טיטאנים עם יכולות דינאמיות חדשות, כאשר חברת הפיתוח של Titanfall 2 אישרה שהמשחק הבא יהיה עם "כל מה שביקשתם ורציתם" במשחק.

ישנה גם הצצה אל כמה מן הרובים שיהיו זמינים בקמפיין כמו רובה צלפים רב עוצמה שיכול לירות שני כדורים בו זמנית, אקדח ברק שכנראה מפעיל דברים כמו הדלת שמוצגת לפנינו בסרטון, מוקשים שגורמים לך להיות בלתי נראה, ומזל"ט קטן ונחמד, כאשר הסרטון עצמו מוצג בקצב של 60 פריימים בשנייה וכך המשחק חלק ומהנה יותר.
Titanfall 2 יושק ב-28 באוקטובר לקונסולות הדור הנוכחי PS4 ,Xbox One וה-PC. מה דעתכם על הסרטון החדש? האם אהבתם אותו? אתם מוזמנים כמובן לספר לנו מה דעתכם על הנשקים ועל הסרטון עצמו, ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.