הטריילר החדש של Battlefield 1 יוצג מחר; טיזר לקראתו הוצג

מאת: לידור אטיאס

עד כה, DICE ו-EA הציגו עד כה כמה טריילרים נהדרים לגמרי של Battlefield 1. האיכות עצמה השתקפה גם בדעת הקהל, אשר תמך רבות בטריילרים של Battlefield 1 ובכל הקונספט שלו, כאשר Call of Duty: Infinite Warfare זכה לשנאה מצד הקהל על הקונספט העתידני שלו שמשלב כעת גם קרבות חלל.

בדיוק מהסיבה הזו ברור לגמרי שטריילר חדש של Battlefield 1 ייזכה לציפייה ואהדה רבה מצד הקהל, במיוחד עכשיו, תקופה מיוחדת למדי שקודמת לכנס Gamescom אליו צפויות להגיע כמה מן החברות הגדולות ביותר בשוק, ביניהן כמובן EA, המפיצה, לגמרי במקרה, את Battlefield 1.

ובכן, לכבוד הטריילר החדש שצפוי להיות מוצג מחר, שוחרר טיזר קצר מצד העמוד הרשמי של Battlefield בפייסבוק אשר מציג טעימה קטנה ממה שאנחנו צפויים לראות. מעבר לכך נחשף שהטריילר רונדר במלואו ומוכן להצגה הכלל-עולמית שלו.

במקרה ואתם לא בטוחים היכן לצפות בטריילר או בכלל רוצים לראות את EA בשידור ישיר היישר מהכנס עצמו, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לשידור המיוחד שהעלתה החברה לצורך העניין, והוא יהיה פעיל במהלך התערוכה עצמה.

מה דעתכם? האם אתם חושבים שהטריילר יעמוד בציפיות? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות גם במהלך Gamescom, מומלץ אפילו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.