הגבלות חדשות ברכישת מתנות ב-Steam נוצרו על ידי Valve

מאת: לידור אטיאס

Valve עשתה כמה שינויים בדרך שבה רכישת מתנות ב-Steam עובדת עבור משחקים מסוימים, במיוחד אלה עם הגנת VAC (ראשי תיבות של Valve Anti Cheat) והגנות מסוגים שונים כנגד רמאויות.

בעבר, משתמשים ב-Steam יכלו לקנות עותקים בכמות בלתי מוגבלת של משחק אחד, לצבור ולשמור אותם במלאי שלהם בתוכנה, ולאחר מכן הם יכלו להעניק אותם כמתנה מאוחר יותר לחברים או למשתמשים אחרים. תכונה זו היא הבסיס של קהילות Steam רבות, אשר בהן המשתתפים הורגלו לקניית משחקים בהנחות שהם כנראה לא רוצים, זאת כדי לסחור בהם מאוחר יותר על מנת לקבל משחקים שהם כן מעוניינים בהם.

במבט קדימה, כחלק מההגבלות החדשות, התהליך הזה לא יעבוד כלל עם כל משחקי ה-VAC והמשחקים המוגנים למיניהם, כגון Counter-Strike. עכשיו, אתם יכולים לקנות את המשחקים הללו רק עבורכם או להעניק אותם למישהו באופן מיידי.

עם זאת, הגבלה חדשה בנושא הזה היא הרבה יותר מטרידה - אם אתה תתנו במתנה משחק מוגן לשחקן, ולאחר מכן אותו שחקן מקבל באן במשחק הזה, אתה לא תוכל יותר לקנות את המשחק הזה כמתנה לעולם.

Valve עושה את זה כדי להילחם במגמה של האקרים ושל רמאים להם חשבונות רבים, שאחד מהם מלא בעותקי מתנה של Counter-Strike: Global Offensive (למשל). כאשר ההאקרים האלה נתפסים והחשבונות שלהם מוחרמים, הם פשוט יוצרים חשבון חדש ולו הם מעניקים כמתנה את אחד מן העותקים הרבים שבבעלותם בחשבון המושעה, כך שהם יכולים להמשיך לשחק ולרמות.

"נקטנו צעדים אלה כדי להבטיח את התקינות של חווית המולטיפלייר עבור שחקנים המשחקים בקהילות משחק מקוונות," Valve הסבירה.

"אנו מבינים כי ההגבלות על רכישה למלאי האישי עשויות להיות לא נוחות עבור חלק מהמשתמשים החוקיים, אך אנו מאמינים כי צעדים אלה יפחיתו את מספר הרמאים שאתם תפגשו ותשחקו נגדם. חשוב שתהיה חווית משחק מקוונת שהיא הוגנת ומהנה לכולם. "

מה דעתכם על צעדים אלו? האם אתם מרגישים איתם שלא בנוח? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות וכמובן על תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.