5.5 מיליון שחקנים כבר משחקים ב-Ark: Survival Evolved; גרסת החינם הוסרה

מאת: לידור אטיאס

ההתפתחויות האחרונות בתחום המכירות של Ark: Survival Evolved הובאו אלינו על ידי המפתחת והמפיצה, ויהיה לכם קשה מאוד להישאר אדישים נוכח נתונים כדוגמת אלו.

ראשית, ג'רמי שטיגליץ, ממייסדי Studio Wildcard, סיפר ל-MCV שהמשחק, אשר עדיין נמצא בסך הכל בגישה מוקדמת (Early Access) מכר כבר 5.5 מיליון עותקים, והחלוקה היא 4 מיליון עותקים של גרסת ה-PC ו-1.5 מיליון עותקים של גרסת ה-Xbox One.

"[השנה הראשונה שלנו] הלכה טוב מאוד," אמר שטיגליץ. "ההשקה [ביוני 2015] הצליחה בצורה מפתיעה, אלא שהייתה להצלחה זו משמעות נוספת, מפני שכאשר מצליחים ברמה כזו, זה סוג של מעלה את הציפיות לגבי עד כמה שאפתני המשחק עומד להיות, ועד כמה הוא יהיה גדול ומקיף כאשר הוא יהיה מוכן."

עוד הוא הוסיף כי "פוצצנו במיוחד את הדלתות של מה שתכננו במקור במונחים של מספר היצורים, תכונות ומורכבות טכנית,". "כאשר השקנו את המשחק אפילו לא תכננו שתהיה תמיכה במודים, מה שהפך להיבט ענק במחזור החיים של המשחק במחשב."

גרסה חינמית של Ark: Survival Evolved, הנקראת Ark: Survival of the Fittest, שוחררה במחשב דרך פלטפורמת ה-Steam מוקדם יותר השנה, אבל רק השבוע, Studio Wildcard הודיע על הסרתו כמשחק עצמאי ואיחודו עם המשחק המלא.

"כשהסתכלנו על העתיד של SotF, הגענו להחלטה: Ark: Survival of the Fittest יוחזר להיות חלק מהחבילה של Ark: Survival Evolved," כך נמסר מ-Studio Wildcard בהודעה רשמית שפורסמה בפורום Steam. "כחלק מהפונקציונליות הטכנית עדיין יהיה מדובר במשחק בפני עצמו, מי ששיחק במשחק הזה עד היום עדיין יוכל להמשיך ולשחק בו גם ללא בעלות על Ark: Survival Evolved, אבל מעתה והלאה זה ייחשב לחלק מקבוצת המוצרים של Ark: Survival Evolved".

מה דעתכם על כל הנתונים האלה? וההחלטה לגבי הסרת Ark: Survival of the Fittest? האם אתם חושבים שזה מוצדק? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.