מבצעי סוף השבוע ב-Steam - משחקי Bethesda ובאטמן בהנחות משמעותיות

מאת: לידור אטיאס

עוד סוף שבוע הגיע ולאחר שדיווחנו לכם על כך שסוף השבוע הזה הוא סוף שבוע חינמי של Call of Duty: Black Ops 3, הגיע הזמן לדבר על המבצעים, ויש על מה לדבר. במרכז העניינים עומדים מותגי Bethesda הגדולים והחדשים ביותר וגם משחקי באטמן (סדרת Arkham ומשחקי הלגו). ההנחות עצמן משמעותיות במיוחד ואם תיכננתם להתחדש במשחק חדש זה כנראה זמן מאוד טוב לכך.

בראש ובראשונה נדבר על משחקי Bethesda - עד ה-8 באוגוסט (נתון שיהיה נכון לכל שאר ההנחות שיצוינו בכתבה מעתה והלאה) Fallout 4 ו-DOOM החדש יהיו זמינים בהנחה של 50%, כלומר במחיר של 30 דולרים (כ-115 שקלים), ואם תרצו להתחדש בגדול תוכלו אפילו לרכוש את ה-Season Pass של Fallout 4 ב-20% הנחה, כלומר במחיר של 40 דולרים (כ-153 שקלים).

אלא שהדגש הושם גם על סדרות משחקים של החברה, ואפשר לומר שבמרכז העניינים עומדות סדרות המשחקים The Elder Scrolls ו-Fallout. באשר לראשונה מביניהן - את The Elder Scrolls V: Skyrim תוכלו לרכוש ב-50% הנחה ובמחיר של 10 דולרים (כ-38 שקלים), את The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited תוכלו לרכוש ב-50% הנחה גם כן ובמחיר של 20 דולרים (כ-76 שקלים), כאשר את גרסת משחק השנה של The Elder Scrolls IV: Oblivion ושל The Elder Scrolls III: Morrowind תוכלו לרכוש ב-40% הנחה ובמחיר של 9 דולרים (כ-34 שקלים).

כמו כן, באשר לסדרת Fallout - את המבצע על Fallout 4 וה-Season Pass שלו תוכלו למצוא במעלה הכתבה, כאשר את גרסת משחק השנה של Fallout 3 ואת הגרסה האולטימטיבית של Fallout: New Vegas תוכלו לרכוש ב-40% הנחה ובמחיר של 12 דולרים (כ-46 שקלים).

בנוסף לכך, גם משחקי באטמן מוצעים בהנחה לא קטנה, והרשימה לא קצרה כלל, אז תחזיקו חזק - את Batman: Arkham Knight תוכלו לרכוש בהנחה של 50% ובמחיר של 15 דולרים (כ-57 שקלים) ואת Batman: Arkham Origins, גרסת הדלוקס המיוחדת של Batman: Arkham Origins, גרסת משחק השנה של Batman: Arkham City, גרסת משחק השנה של Batman: Arkham Asylum ואת הגרסה האולטימטיבית של Injustice: Gods Among Us תוכלו לרכוש בהנחה של 75% ובמחיר של 5 דולרים (כ-19 שקלים).

באשר למשחקי הלגו של באטמן, כל שלושת המשחקים בטרילוגיה כולה (LEGO Batman ,LEGO Batman 2 DC Super Heroes ו-LEGO Batman 3: Beyond Gotham) מוצעים בהנחה גורפת של 75% הנחה ובמחיר של 5 דולרים (כ-19 שקלים).

מבצעים נוספים מוצעים אך אלו המרכזיים שבהם. אם ברצונכם לעבור ל-Steam על מנת לרכוש חלק מן המשחקים בהנחה או לבדוק את ההנחות הנוספות אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

מה אתם חושבים על ההנחות? האם אתם מתכוונים להשתמש במבצעים האלו? שתפו אותנו בתגובות והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.