טריילר חדש של Call of Duty: Infinite Warfare נותן לנו מבט נוסף לעבר הקמפיין ההולך ומתהווה

מאת: לידור אטיאס

סרטון חדש לגמרי של Call of Duty: Infinite Warfare, אשר מפגיש אותנו עם קפטן רייס, שוחרר וזמין לצפייה. לאחר ההתקפות האכזריות והברוטאליות של ה-SetDef, נותרו כוחות ה-SATO הרוסים, וסגן רייס פתאום מוצא את עצמו בשדה הקרב לאחר קידום לקצין הבכיר ביותר שנותר בכוחות, זאת בעקבות מות הקפטן הקודם.

סרטון זה למעשה נותן לנו מבט נוסף על קמפיין המשחק, הוא אולי לא אחד מיני רבים, אבל על אף המעבר לחלל, העלילה דווקא נראית ידידותית למדי כלפי מעריצי הקמפיינים הקלאסיים יותר של הסדרה. וכן, זה נראה כך למרות השנאה הרבה של הרבה מאוד גיימרים כלפי המעבר לחלל, שנאה שבחלק מהמקרים נראית מעט חסרת בסיס ולא ברורה.

אז אם אתם דווקא לא שונאים את החלל יותר מידי, אתם צפויים להנות מהקמפיין ומהמשחק עצמו, והמלצתי לכולכם היא לקחת את התגובות השליליות בעירבון מוגבל, שכן התנסות מלאה עם המשחק טרם ניתנה לקהל הרחב והיא זו שתאפשר לשחקנים לקבל מידע כללי בנוגע לאיך המשחק מרגיש ועד כמה מהנה הוא באמת (זאת בניגוד ל-Battlefield 1 שכבר שוחק על ידי לא מעט שחקנים).

Call of Duty: Infinite Warfare יושק בנובמבר הקרוב ל-PS4 ,Xbox One וה-PC, ואת הטריילר החדש שנחשף אתם יכולים לראות ממש כאן.
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם חושבים שהכיוון של הקמפיין הוא בסך הכל חיובי? תנו לנו דעת מה אתם חושבים ואל תשכחו לגשת לעמוד הפייסבוק שלנו ולתת לייק כדי להישאר מעודכנים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.