השקת No Man's Sky למחשב נדחתה ל-12 באוגוסט באופן רשמי; הסיבה לכך נחשפה

מאת: לידור אטיאס

No Man's Sky יוצא ממש בימים הקרובים, אלא ששמועות רבות המבוססות על נתונים רשמיים (דף ה"אודות" באתר הרשמי של המשחק) טענו כי המשחק יגיע שלושה ימים מאוחר יותר אל המחשב. אלא שאם חשבתם שב-Hello Games מתכוונים לשמור את המידע קרוב ללב, ובכן, אתם טועים.

בציוץ האחרון מטעמו, שון מוריי, מייסד Hello Games ויוצר המשחק No Man's Sky אישר את השמועות ובכך למעשה אמר כי גרסת ה-PC תגיע שלושה ימים מאוחר יותר.

"שחרור ה-PC של NMS יהיה עכשיו עולמי ויתקיים ב-12 באוגוסט ברחבי העולם. זה חשוב לנו מאוד לעשות את זה נכון וליצור את הגרסה הטובה ביותר שאנחנו יכולים. "

אלו הם למעשה שלושה ימים אחרי השחרור של גרסת ה-PS4. באשר ללמה שינוי התאריך חשוב, אמר מוריי, "אנחנו חושבים ששחרור עולמי עדיף לכולם למחשב. קמעונאים חייבו אותנו להתפרס בארה"ב בהשקת ה-PS4 [תחילה]. "

ההייפ לא מפסיק לקראת יציאת No Man's Sky ולאחר שאדם אחד הוציא סכום גבוה עבור עותק מודלף של המשחק, הוא דאג לספר לנו שניתן להגיע למרכז היקום ב-30 שעות בלבד, עובדה מאכזבת למדי לפחות לדעתי, שכן ההגעה למרכז היקום חושפת סודות כמוסים על עולם המשחק ולמעשה החל מנקודת ההגעה למרכז היקום שעות המשחק שלכם כבר יהיו פחותות בהרבה.

מה דעתכם על הדחייה הזו? האם אתם גם חושבים ששחרור עולמי ל-PC עדיף על פני המודל הקודם? ספרו לנו בתגובות והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.