תמונות של קונסולות ה-PS4 שייחשפו בספטמבר דלפו לרשת

מאת: לידור אטיאס

בחודש ספטמבר הקרוב ייערך אירוע גדול לעיתונאים מטעם סוני, בו צפויה החברה להכריז על משהו משמעותי למדי בנוגע ל-PlayStation. אלא שאחרי לא מעט זמן בו שמועות על מה שיוצג הופצו לכל עבר, כעת הוכחה מעט פרקטית יותר בנוגע לתצוגה נחשפה.

ההוכחה באה בדמות של כמה תמונות אחרונות המצביעות על 2 קונסולות PS4 חדשות אשר ייחשפו בתצוגה. ההדלפה הזו מציגה את הקונסולות מכל מיני זוויות, על אף שתאורה לא מספיק טובה בולטת בכמה מן התמונות.

הצצה בתמונות הביאה כמות גדולה של אנשים לטעון כי 2 הקונסולות המופיעות הן למעשה ה-PS4 NEO וה-PS4 Slim. ברור כי ה-PS4 Slim קטן יותר מה-PS4 המקורי (שהיה קטן יחסית מראש) ובכל מקרה, צפוי כי 2 הקונסולות יביאו לביצועים משמעותיים וטובים יותר.

אלא שיש גם יתרון בנוגע ל-PS4 עם כל ההכרזות המתוכננות הללו - אחרי ששתי הקונסולות החדשות יוכרזו, צפוי כי תהיה ירידה במחיר ה-PS4, אז מי מכם שעדיין לא רכש את הקונסולה יכול להכין את הארנק ולהתכונן לספטמבר הקרוב, כי צפויות לנו חדשות מרעישות.

באשר לתאריכי היציאה - הטענה היא שכבר בחודש האירוע, הלא הוא חודש ספטמבר, תושק קונסולות ה-PS4 Slim, כאשר שחרור ה-PS4 NEO יגיע בחודשים שלאחר מכן.

באשר למה שאיננו שמועה אלא אמיתי ו-ויזואלי (התמונות כמובן) - הן זמינות לצפייה ותוכלו לראותן כאן:
 
 
 
 
 
מה דעתכם על הקונסולות החדשות? האם הן נראות מעניינות בעיניכם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תישכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.