תוספות חדשות לחנות ה-Ultimate Team במשחק FIFA 17

מאת: אליאב אלמקייס

כידוע לכולם חנות ה-Ultimate Team ב-FIFA 16 (בה אפשר לקנות שחקנים חדשים, חוזים ועוד) לא הייתה נוחה, וללא מעט שחקנים יש טענות לגביה, כך שבמשחק הבא זה הולך להשתנות. 

במשחקי העבר חיפוש השחקנים לקנייה היה ארוך ומעט מציק וכעת זה משתנה - ב-FIFA 17 האפשרות להגדיר את סכום הכסף שתרצו להציע על השחקן ולחפש לפיו פשוטה יותר, על ידי בחירה של כל אחת מהספרות העשרוניות בסכום המבוקש. לדוגמה - תוכלו לשנות את כל אחד מהמספרים בניגוד לצורך לכוון את הלחצן שמאלה ולהמתין עד שהסכום יגיע למיליון.

השנה היא שנה מצוינת להתמקד בחנות ה-Ultimate Team, מפני שלכולנו יהיו את אתגרי "בניית הקבוצה". האתגר החדש מלמד אותנו כיצד לבנות קבוצה בצורה הטובה והיעילה ביותר. בכל פעם שתצטרכו לבנות קבוצה, בצד יופיע ההסבר אודות איזו קבוצה בדיוק תצטרכו לבנות, לדוגמה - 3 שחקנים מאותו לאום, קבוצה בעלת 100 כימיה בין השחקנים וכו'.

בסיום כל אחד מהאתגרים בהצלחה תזכו בקלף אשר תוכלו למכור בחנות או לשמור אותו לקבוצתכם. בכל מקרה, הקלפים הללו נמצאים בחנות, זאת אומרת שהקלפים האלו ניתנים לקנייה ומכירה, איתכם או בלעדיכם.

FIFA 17 יושק ב-27 בספטמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,PS3 ,Xbox One ,Xbox 360 וה-PC.

מה דעתכם על השינוי הקטן בחנות ה-Ultimate Team? האם תבצעו את האתגרים החדשים? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.