FIFA 17 - כל ההדלפות והעדכונים המרכזיים היישר מגרסת הבטא

מאת: אליאב אלמקייס

חודש לפני יציאת FIFA 17 ובעיצומה של הבטא שיצאה לדרך לאחרונה, נחשפות הדלפות רבות המסרבות לעצור - החל ממבט לעבר The Journey, קמפיין המשחק שמופיע לראשונה, ועד למגוון סרטונים מן הבטא עצמה הקשורים כבר לתחום המשחקיות. כך או כך, מדובר בפגיעה קשה בפרטיות שרצו לשמר ב-EA לקריאת השקת המשחק בסוף ספטמבר הקרוב.

מצב המשחק שאני אישית מצפה לו יותר מכל הוא The Journey. מצב המשחק The Journey הוא מצב משחק אשר דומה למצב הקריירה האישי בו אתם מובילים את השחקן האישי שלכם להצלחה. במצב החדש הזה אתם תכנסו לנעליו של שחקן חדש בשם אלכס האנטר, שחקן מתחיל וצעיר שעושה את כל הדרך אל הליגה של הגדולים. תוכלו לשלוט על השחקן, לשפר אותו ולתת לו את האפשרות להתקדם ולהצליח במסע לעבר ההצלחה. המצב החדש נראה בהחלט מעניין ושווה ניסיון. את המסע שלכם תוכלו להתחיל בכל קבוצה בליגה האנגלית אך לא בליגות אחרות. בגרסת הבטא של המשחק, אשר את סופה נראה בעוד כמה ימים ב-28 באוגוסט, ניתנה למספר שחקנים האפשרות להתנסות בו ולהתרשם ממנו, ועל פי ההדלפות המצב הזה נראה נהדר מאין כמותו.

בסופו של דבר, על אף האיסור לצלם מתוך הבטא, אחד השחקנים החליט לצלם עבורנו קטע קצר מ-The Journey (בגרסת הבטא), ובהדלפה זו תוכלו לצפות כאן:

בנוסף לכך, ישנו גם מצב הקריירה, שהוא מצב משחק אשר בו אתם בוחרים את הקבוצה המועדפת עליכם ולוקחים אותה למסע בו אתם נכנסים אל טבלת הליגה שבחרתם, מנסים לזכות בניקוד הגבוה ביותר ולעלות למקום הראשון בטבלה כמו במציאות, כאשר מי שמסיים את הליגה במקום הראשון מקבל צלחת או גביע אליפות ומתמיין לליגת האלופות (במידה והליגה היא ממדינה כלשהי באירופה, במדינות הגדולות יותר מקומות נמוכים מן המקום הראשון עשויים להספיק גם כן) בה כל הקבוצות אשר מתמיינות אליה מתחרות על הגביע הכסף, תחילה דרך שלב בתים ולאחר מכן בשיטה של 2 משחקי נוקאאוט. קטע מתוך מצב הקריירה דלף והנה הוא:

על פי ההכרזות שציינו בעבר, התוספות החדשות למצב הקריירה האישית באות לידי ביטוי בגרסת הבטא של FIFA 17 ובה נראה כיצד תוכלו לממש את אפשרות ההתאמה אישית בנוגע לאילו תלבושות וסמל תרצו לשייך לקבוצה שלכם. באשר לתלבושת הקבוצה - אתם תוכלו לבחור מתוך 24 סוגי תלבושות ב-FIFA 17 ולשנות אותן על פי טעמכם, ויש לכם את האפשרות לבחור את צבעי התלבושת הראשית, המשנית, והשלישית בהתאם לטעמכם ורצונכם.

כמו כן, סרטון משחקיות ממצב הקריירה האישי הודלף ובו אנו זוכים לראות את חגיגת הגול החדשה בהשראת השחקן פוגבה הנקראת Dub. את החגיגה הזו תוכלו לראות אם תדלגו לדקה 6:40.
בנימה אישית - כל ההדלפות רק מגדילות את הרצון שלי לשחק במשחק המלא, ואת לאחר ששיחקתי בגרסת הבטא אני חייב לציין שהעבודה על שיפור וחידוש המשחק FIFA 17 לבינתיים עברה בהצלחה, כאשר גרפיקת המשחק נראית מצוין, המשחק מתנהל באופן מציאותי יותר, ואם חשבתם שזה הסוף אז חלה פה טעות כי זו רק הצצה.

FIFA 17 יושק ב-27 בספטמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One ,PC ,PS3 וה-Xbox 360.

מה דעתכם על כל ההדלפות מתוך המשחק? האם אתם חושבים שהמשחק השתנה ממשחקי העבר? ספרו לנו מה דעתכם והשארו מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.