"שבעת המופלאים" - הטריילר הרשמי של הסרט כאן

מאת: לידור אטיאס

אין הרבה הבדל בין הטיזר לטריילר הרשמי הראשון של "שבעת המופלאים" בבימויו של הבמאי אנטואן פוקואה - הטריילר הוא בסך הכל ארוך יותר ב-26 שניות מהטיזר - אבל אם אתם במצב רוח לכריס פראט בתור קאובוי, אז אני סמוך ובטוח שאתם תהנו מהטריילר הזה.

כריס פראט מככב בסרט הזה לצד שחקנים גמו דנזל וושינגטון כשני חברי צוות בצוות אקדוחנים של שבעה אנשים אשר נשכר על ידי אמה קאלן (משוחקת על ידי היילי בנט) כדי לסייע בהגנה על עיר המערב הפרוע שלה מפני התעשיין חסר המצפון ברתולומיאו בוג (משוחק על ידי פיטר סארסגארד). למרות כל זאת, ייאמר לזכותה של דמותה של היילי בנט כי זה לא נראה כאילו שהיא צריכה עזרה.

מדובר בכמובן בשחזור הסרט המקורי של הבמאי ג'ון סטורג'ס "שבעת המופלאים" אשר הגיע לבתי הקולנוע בשנת 1960 ובו כיכבו יול ברינר, סטיב מקווין, צ'ארלס ברונסון וג'יימס קובורן. בגרסת 2016, בנוסף לדנזל וושינגטון וכריס פראט, יככבו אית'ן הוק ו-וינסנט ד'אונופריו.
בנוסף לכך, אם אתם מעריצים של הסדרה "בלש אמיתי" ואתם כמהים לעוד קצת חומרים של ניק פיזולטו, אתם תשמחו לדעת שהוא עומד מאחורי התסריט לשחזור הזה במקביל להיותו יוצר סדרות ב-HBO.

"שבעת המופלאים" של שנת 2016 יגיע לבתי הקולנוע ב-23 בספטמבר הקרוב.

מה דעתכם על הטריילר הזה? האם גם אתם מצפים לשחזור הסרט משנת 1960? הגיבו לנו ושתפו אותנו בדעתכם, ואם אתם רוצים להתעדכן בחדשות נוספות על הסרט הזה אתם מוזמנים כמובן לתת לנו לייק בעמוד הפייסבוק, כאשר עם יציאת הסרט תוכלו כמובן לקרוא את הביקורת שלנו אודותיו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.