Rise of the Tomb Raider - גרסת ה-PS4 תגיע באוקטובר עם תמיכה ב-PSVR

מאת: לידור אטיאס

אחרי ציפייה מאוד ארוכה, סוף כל סוף נודע לנו כי Rise of the Tomb Raider, אחד המשחקים הטובים ביותר של שנת 2015, יגיע גם ל-PS4 ויישבור באופן סופי ומוחלט את האקסקלוסיביות הראשונית של המשחק ל-Xbox One ב-11 באוקטובר, זאת במקביל לתוכן חדש שיגיע עם גרסת ה-PS4.

הייתה דממה כמעט מוחלטת בנוגע לגרסת ה-PS4 של Rise of the Tomb Raider מאז יציאת המשחק בנובמבר האחרון כמשחק בלעדי באופן זמני עבור ה-Xbox One וזכה בלא מעט שבחים וגם פרסים שונים, כאשר בין היתר הוא נבחר גם למשחק השנה על ידי מספר גורמים בתקשורת העולמית.

ההגעה ל-PS4 מתוזמנת היטב - מדובר בחגיגות 20 שנים למותג ה-Tomb Raider, ולכן הגרסה הזו זוכה לשם Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration (המשחק המקורי הושק לראשונה באירופה עבור קונסולת ה-Saturn של סגה ב-25 באוקטובר 1996).

גרסת ה-PS4 מגיעה עם פרק חדש ב​​סיפור וגם מצב משחק של הריגת זומבים, הרחבה חדשה בעלת אוריינטציה הישרדותית שמספקת כעת חווית Co-Op ל-Endurance Mode, וגם דרגת קושי "Extreme Survivor" חדשה במשחק (משחק ללא צ'ק פוינטס / נקודות ציון). המשחק בגרסת ה-PS4 שלו כולל את כל התוכן שהיה זמין להורדה קודם לכן וגם תכנים חדשים (כרטיסי משלחת חדשים, תלבושות חדשות וכלי נשק חדשים), כאשר גולת הכותרת היא שלמשחק תהיה תמיכה ב-PSVR של סוני (קונסולה שיוצאת ב-13 באוקטובר).

בזמן ששחקני ה-PS4 יקבלו את כל התכנים המיוחדים הללו ישירות עם המשחק (מישהו אמר פיצוי על המתנה ארוכה?), שחקני ה-Xbox One והמחשב יוכלו לקבל גם כן את כל הטוב הזה אם הם רכשו את ה-Season Pass של המשחק בעלות של 30 דולר.
מה דעתכם על כך? האם אתם חושבים שגרסת ה-PS4 תהיה מוצלחת גם כן ותצליח לעניין את השחקנים על אף שהיה הרבה מאוד זמן להתעדכן בספויילרים על העלילה? הגיבו לנו את דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.