Overwatch - באג חדש גרם לאובדן סקינים ורמות בקרב שחקני גרסת ה-PS4

מאת: לידור אטיאס

שחקני Overwatch בגרסת ה-PS4 שאיבדו התקדמות ברמות, סקינים שהם פתחו וגם את הדירוג התחרותי שלהם עקב באג לא מרוצים מכך שמפתחת המשחק Blizzard לא התייחסה לנושא.

כפי שדווח על ידי Polygon, אשכולות שדיווחו על הבאג ועל הבעיות הנובעות ממנו הופיעו בפורומים באינטרנט כבר ב-11 ביולי. שחקני גרסת ה-PS4 של Overwatch ציינו שהם איבדו רמות, תוך שהם טוענים כי התקדמותם אופסה לחלוטין.

אחרים, לעומת זאת, דיווחו כי סקינים שהם פתחו מקופסאות - וכאלה שאף נרכשו באמצעות כסף אמיתי - נעלמו גם הם ללא סיבה.

ב-11 ביולי, חשבון הטוויטר הרשמי של Overwatch המנוהל כמובן על ידי החברה המפתחת Blizzard, סיפק עדכון בנושא.

"בשלב זה אנו בודקים את הדיווחים על אובדן ההתקדמות ב-PS4," כך נכתב בהצהרה הרשמית. "תודה על הסבלנות שלכם! אנחנו נשתף אתכם בעדכונים בנושא כשנדע יותר."

ב-12 ביולי, נציג Blizzard אמר כי "שורש הבעיה נפתר, כך שזה לא אמור לקרות יותר לאף אחד אחר," אבל במקביל לכך המשך חקירת הבאג הזה לא הועלה לדיון על ידי חברת Blizzard.

אלא שהעצירה בחקירה (או לפחות בפרסום התקדמות החקירה) לא נעוצה בהפסקת התלונות, שכן, תלונות בנושא עלו ללא הרף בפורומי Battle.net, תלונות שכללו דרישות מצד השחקנים כלפי Blizzard שתפתור את הבעיה, תשחזר את הפריטים האבודים שלהם, או שתפצה אותם מבחינה כלכלית על כל הרכישות שירדו לטמיון עם הבאג הזה.

האם גם אתם נתקלתם באטימות ל Blizzard בנושא הזה? מה דעתכם בעניין? הגיבו לנו והישארו מעודכנים לחדשות נוספות אודות המשחק עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.