העונה השביעית של "משחקי הכס" נדחית; תכלול רק 7 פרקים

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"משחקי הכס", אחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר (ובנימה אישית, הטובות ביותר), סיימה לא מכבר את עונתה השישית, שהסתכמה בביקורות נלהבות הן מהמעריצים והן מהמבקרים ובנתוני רייטינג משביעי רצון. הציפייה לעונה השביעית נמצאת בשיאה, אך כעת נראה כי היא תתארך יותר מהצפוי.

לפי הכרזה רשמית שהגיעה אמש מזכיינית השידור של הסדרה, רשת הטלוויזיה HBO, נודע כי העונה השביעית לא תתחיל כקודמותיה באביב, בסביבות אפריל, אלא כי היא תתחיל רק בקיץ, בסביבות יוני-יולי. עד כה, כל עונות הסדרה החלו במהלך חודש אפריל (פרט לעונה השלישית, שהחלה במרץ), אך כעת הדבר ישתנה. הסיבה, לדברי מפיקי הסדרה, היא כדי להתאים את לוח זמני הצילומים, שיהיו ככל הנראה מרובים בקשיי הפקה בעקבות הצורך בסביבות צילומים מושלגות כאשר ישנם רק מעטים כאלו בזמנים סבירים. אם כך, ניאלץ לחכות זמן רב יותר מהצפוי לעונה החדשה, ונקבל אותה רק באמצע 2017.

אל העונה החדשה יצטרפו כבמאים מארק מיילוד, ג'רמי פודסווה, מאט שקמן ואלן טיילור, ואם נודע אם מיגל ספוצ'ניק, אשר ביים את שני פרקי סיום העונה השישית המעולים וראויים לשבח, יחזור גם לעונה החדשה. כמו כן, נודע כי העונה לא תכלול כקודמותיה 10 פרקים, אלא 7 בלבד, זאת כחלק מהתכנית לסיים את הסדרה בשתי עונות מקצורות, הלא הן זו השביעית וזו השמינית.

עד שהחורף יגיע (או, במקרה הנוכחי, הקיץ), אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות בנושא.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.