Rainbow Six Siege - עונשים חדשים מחכים למי שיירצח חברי צוות בקבוצה שלו

מאת: לידור אטיאס

עדכון חדש למשחק Rainbow Six Siege של חברת Ubisoft יגיע מחר, ה-13 ביולי, והוא יזמן למי שמתכוון להורג את חברי הצוות שלו עונשים לא קלים בכלל כדי למנוע את הבעיה הזו שהרגיזה לא מעט שחקנים עד היום.

אם אתה נמצא בצוות ויש לך חשק עז ולא ברור להרוג את חברי הצוות שלך, דע כי אתה תעוף מיידית מן המשחק. במשחקים המדורגים, תצטרך להתמודד עם באן של 15 דקות ועונש של הפחתת 50 אחוזים מן המוניטין שלך במשחק. עבירה שנייה תוביל לבאן של 30 דקות, עבירה שלישית כבר תשעה אתכם למשך שעתיים ועבירה רביעית תשאיר אתכם בחוץ למשך 24 שעות.

אם עדיין לא הבנתם אז ככל שהעבירות הללו יימשכו הן יגיעו לעונש של הרחקה בת שבעה ימים מן המשחק. אבל יש כאן דבר נוסף שיש לקחת בחשבון - הבאנים יחולקו כך שכל מקרה לגופו, אז אין מה לדאוג אם עשיתם טעות ויריתם בחבר אחד או שניים מקבוצתכם, כל עוד זה לא ההרגל המגונה שלכם, המערכת תדע להתחשב בכך.

שינויים אחרים שעתידים להגיע למשחק כולל איזון מחדש של הדמות Pulse, כך שלגאדג'טים שלו יש מודעות גבוהה יותר, וגם תיקון באגים כמו האפשרות לגשת לתפריט ה-Casual בזמן באן, היעלמות הנשק של השחקן במקרה של ביטול אנימציית הרמה של אי אלו חפצים במשחק, המצלמה מתחילה לצוף במידה ושחקן שמופיע בה מת בעת צפייה בה של אדם אחר שכבר מת בהם, ובנוסף לכך גם הופיע באג אצל שחקני ה-Xbox One - הם לא יכלו ליצור משחקים מותאמים אישית ללא חיבור לרשת. שאר השינויים מופיעים באתר הרשמי, לחצו כאן כדי לקרוא אותם.

מה דעתכם על העדכון? חושבים שהוא משמעותי מספיק? הגיבו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים כדי לשמוע על העדכונים הבאים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.