משחק קריוקי חדש בשם Just Sing הוכרז על ידי Ubisoft

מאת: לידור אטיאס

קטגוריית המוזיקה בגזרת Ubisoft מתרחבת עם כותר חדש בשם Just Sing שיגיע בהמשך השנה הנוכחית ולמעשה מצטרף ל-Just Dance כעוד משחק מוזיקלי של הסדרה, אבל כמובן שלא מדובר בריקודים (אלא אם אתם רוצים להביך את עצמכם כפליים בפני החברים והמשפחה).

Just Sing מוגדר לשחרור ב-6 בספטמבר עבור ה-PS4 וה-Xbox One ויכיל מעל 40 שירים לשחקנים. על מנת לקבוע את מידת הצלחתכם במשחק ניתן להשתמש בסנכרון השפתיים או פשוט לשיר (כל אחת מהאפשרויות דורשת מכשיר נוסף אחר, פירוט בהמשך), כאשר בנוסף לכך ניתן ליצור קטעי מוזיקה למשחק בעצמכם וגם להילחם בחברים על הציון הגבוה ביותר במשחק.

המשחק יכלול שני מצבי משחק עיקריים - האחד הוא Party mode, שבו עד ארבעה שחקנים יכולים ליצור קליפ מוזיקלי כולל וידאו גם יחד, ו-Battle mode, מצב תחרותי של 1 על 1 בקרב על אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בביצוע שיר נבחר.

קליפים משותפם ניתן לצלם גם באמצעות מצלמת ה-Kinect ב-Xbox One או ה-PlayStation Camera ב-PS4, וגם באמצעות כל הטלפונים החכמים, בתנאי שהם יהיו מחוברים לרשת ה-Wi-Fi אליה תהיה מחוברת הקונסולה בזמן המשחק. בנוסף לכך הטלפון החכם שלכם ישמש גם כמיקרופון למשחק.

אפליקציית הלווי של Just Sing תהיה זמינה עבור מערכות ההפעלה iOS ו-Android ותשמש, בשיתוף עם המשחק, ליצירת קטעי וידאו מוזיקליים.

המשחק עצמו יכיל מעל 40 שירים אלא שחלקם הוכרזו באופן רשמי בהודעה הרשמית. את הרשימה תוכלו לראות להלן:
All About That Bass
Drag Me Down
What Do You Mean?
I Want To Break Free
Chandelier
Love Me Like You Do
One More Night
Radioactive
Can’t Feel My Face
I Love Rock ‘N’ Roll
All Of Me
Baby One More Time
I Will Survive
Colors of the Wind
I Want You Back
Kryptonite
Rude
Stand By Me
Take On Me

The Fox
מה דעתכם על המשחק הזה? חושבים שאתם תקנו אותו? ספרו לנו בתגובות, צפו בסרטון ההכרזה המיוחד והישארו עימנו בעזרת מעקב אחר האתר ולייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.