הוראות ההפעלה של ה-PlayStation VR חשפו את הגבלת הגיל שלו, מרחב המשחק הנדרש ועוד

מאת: לידור אטיאס

מכשיר המציאות המדומה של סוני הלא הוא ה-PlayStation VR דורש מרחב משחק של 5.57 מטרים ריבועיים, אלא שבד בבד, כעת מסתבר שהמכשיר מתוכנן בכלל לישיבה, זאת לפי המדריך למשתמש שמופיע באתר האסייתי של PlayStation.

בנוסף לכך המדריך אף ממליץ לאנשים לנסות את ה-PlayStation VR עוד לפני הרכישה על מנת לראות ולהבין כיצד מרגיש להם לשחק במכשיר מציאות מדומה.

"נ.ב. - PS VR משתמש בטכנולוגית תצוגה מסוג 3D," אומר המדריך. "ומכיוון שיש הבדל בין צפייה בגרפיקת 3D והתחושה של קונסולת מציאות מדומה, אנא נסו את ה-PS VR בחנויות או באירועים שונים לפני רכישתו."

ישנם גם כמה קטעי מידע נוספים בסעיף השאלות הנפוצות במדריך, כגון אישור שאנשים המרכיבים משקפיים גם יכולים להשתמש ב-PlayStation VR, אבל מסתבר כי "ייתכנו הבדלים בין-אישיים." בנוסף, ישנם הסברים על המסך החברתי, מצב השיקוף ומצב ההפרדה.

המסך החברתי מאפשר למשתמשים לשחק עם משפחתם וחבריהם, בעוד שמצב השיקוף מציג את אותה התמונה שהשחקן רואה במכשיר עצמו על גבי מסך חיצוני. לבסוף, מצב ההפרדה מאפשר לשחקן עם המכשיר לשחק ב-Co-Op / מול השחקנים שמשחקים באמצעות הטלוויזיה.

יש גם מצב קולנועי המאפשר למשתמשים "ליהנות ממשחקי PS4, קטעי וידאו ותכנים אחרים על מסך גדול הנוצר במרחב הוירטואלי" על ידי יצירת מסך גדול בגודל של "עד 226 אינץ ובמרחק 2.5 מטרים."

לבסוף, גיל היעד של ה-PlayStation VR הוא 12 שנים ומעלה. "ילדים מתחת לגיל 12 אינם רשאים להשתמש במכשיר ה-VR," קובע המדריך.

תאריך השחרור של ה-PlayStation VR כבר אושר כה-13 באוקטובר 2016. הוא יימכר במחיר של 399 דולרים (כ-1522 שקלים נכון לכתיבת שורות אלו). סוני אף הודיעה שגרסת מציאות מדומה של משחק המירוצים Driveclub תהיה זמינה לצד השקת הקונסולה למשתמשים ביפן.

מה דעתכם על הפרטים שחשפו הוראות ההפעלה? האם לדעתכם הם מפחיתים את ההנאה מהשימוש במכשיר? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.