התסריט לסרט של Uncharted ייכתב על ידי ג'ו קרנהאן

מאת: לידור אטיאס

אל הסרט של מותג הגיימינג Uncharted נקשרו עד כה שמות רבים, כולל מארק וולברג והבמאי של "חלום אמריקאי" דייוויד או. ראסל. אלא שעכשיו, דיווח של Variety חושף כי לסרט של Uncharted יש תסריטאי חדש שהוא הבמאי של "בחורים רעים 3", ג'ו קרנהאן.

קרנהאן הפיק וביים סרטים רבים, כולל "לחסל את האס", "צוות לעניין", וגם "שטח פראי". הוא גם עבד על תוכניות טלוויזיה כגון "הרשימה השחורה" ו"מצב העניינים" (State of Affairs בתרגום חופשי לעברית). "בחורים רעים 3" הוא הפרויקט הבא שלו בעמדת הבמאי, אם כי הוא אומר שהוא ישמח גם לביים את הסרט של Uncharted.

"בעולם מושלם אני אשמח לעשות את שניהם (כתיבת התסריט ובימוי הסרט), אבל כרגע, עליי מוטלת כתיבת התסריט בלבד," הוא אמר. "ארכיאולוגיה היום היא דבר עתיק כשלעצמו, אבל זה עולם שתמיד ריתק אותי. במיוחד כשאתה הולך למוזיאון היום ותוהה איך הפריטים המוצגים הגיעו לשם מלכתחילה. בנוסף, הנכס (Uncharted) עצמו הוא כל כך פופולרי שזה היה מאוד קשה להגיד לא להזדמנות לעבוד על כזה דבר. "

בסרט של Uncharted אין ולו שחקן אחד רשום. לעומת זאת, דווקא כן יש מפיקים והם צ'ארלס רובן, אבי ארד ואלכס גרטנר, בנוסף לפיקוח של המפיק היצירתי מטעם סוני ג'ונתן קלדין.

מה דעתכם על ג'ו קרנהאן כמי שלמעשה יכתוב את התסריט לסרט של Uncharted? האם אתם חושבים שראוי שבכלל ייעשה סרט כזה? הגיבו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם האתר ועם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.