"קליפורד הכלב האדום" - סרט אודותיו מפותח על ידי Paramount Pictures

מאת: לידור אטיאס

ילדי שנות ה-60 יכירו בוודאי את הכלב האדום וגדול הממדים קליפורד כדמות הראשית בסדרת הספרים "קליפורד הכלב האדום", וילדי תחילת שנות ה-2000 יכירו בוודאי את הכלב האדום וגדול הממדים קליפורד כדמות הראשית בסדרת הטלוויזיה "קליפורד הכלב האדום". סדרת הספרים הפופולרית, שכאמור הפכה בהמשך לסדרת טלוויזיה, הופכת היום לסרט קולנוע באורך מלא.

לפי דיווח מאתר החדשות האמריקאי "Deadline", חברת ההפצה "פראמאונט" ("Paramount Pictures") רכשה את הזכויות על סדרת הספרים המקורית מידי חברת "יוניברסל" ("Universal"), וכי כעת היא החלה לפתח סרט קולנוע באורך מלא בהתבסס על סדרת הספרים, שיופק בלייב-אקשן בשילוג טכנולוגיית CG Hybrid. טרם נודע מי יביים את הפרויקט העתידי, אך כן נודע כי מה שיכתוב את התסריט הוא ג'סטין מאלן ("משמר המפרץ").

סדרת הספרים "קליפורד הכלב האדום", אשר נוצרה בשנת 1963 על ידי נורמן ברידוול, זכתה בזמנו להצלחה גדולה, והיא הפיקה למעלה מ-75 ספרים שונים ושמכרו מעל 126 מיליון עותקים ברחבי העולם. סדרת הספרים עוקבת אחר הכלב האדום וגדול הממדים קליפורד ובעליו, הילדה הצעירה אליזבת אמילי, והבעויות הטמונות בגידול כלב בגודל 25 מטרים. הצלחת סדרת הספרים התבטאה בעיבודה לסדרת וידאו בתחילת שנות ה-80, ומאוחר יותר בתחילת שנות ה-200 בעיבוד גם לשתי סדרות טלוויזיה, "קליפורד הכלב האדום" ו"קליפורד הכלבלב".

חברת יוניברסל כבר פיתחה בעבר בגלוי סרט אודות סדרת סדרת הספרים במשך מספר שנים בליווי הבמאי דוד באוורס ("אסטרו בוי"), אך ההפקה נתקלה בקשיים פעם אחר פעם. כנראה שכעת, פראמאונט ייקחו את הפרויקט מעט יותר ברצינות, ויוציאו את הסרט לפועל בצורה ממשית.

מה דעתכם על ההכרזה הזו? האם אתם מתרגשים ממנה? ובכן, עד לפרטים נוספים אודות הסרט אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בכל עת עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.