Battlefield 1 - תמונות נדירות מאוד מתוך האלפא הסגורה הודלפו לרשת

מאת: לידור אטיאס

הרבה מאוד גיימרים בעולם כבר בהייפ גבוה במיוחד לקראת יציאת Battlefield 1, ולמרות שאנחנו נמצאים מספר חודשים מהשקת המשחק, זמן בו רק מתי מעט זוכים לחזות בשלבי ההתפתחות של המשחק ואף לשחק בו, בכל זאת הודלפו תמונות מתוך גרסת האלפא של המשחק.

האלפא הסגורה ש-DICE הוציאה לפועל לאחרונה הייתה זמינה עבור קומץ מאוד מצומצם של אנשים, וכמובן שלא ניתנה רשות לחלוק רשמים, תמונות או סרטונים מתוך האלפא בכל אופן שהוא. למקרה שזה לא היה ברור, גם באלפא הסגורה הזו הייתה מפת St. Quentin Scar אשר הוצגה עוד בתערוכת E3 האחרונה.

אלא שלמרות האיסור על אי פרסום כל תוכן מתוך האלפא הסגורה, משתמש Reddit שבר את ה-NDA על Battlefield 1 כשהפיץ תמונות של ה-Loadouts, הלובי ודפדפן השרתים החדש. את התמונות תוכלו לראות בתחתית הכתבה. ראוי לציון כי ב-Battlefield 1 אנחנו כבר לא ניאלץ להשתמש ב-Battlelog לטובת דפדפן שרתים שנמצא בתוך המשחק. אנחנו בסך הכל אוהבים את המראה החדש על אף שהוא די מזכיר את ממשק המשתמש של Star Wars Battlefront.

בנוסף לכך, התמונות שהודלפו מציגות לנו בבירור שבאלפא הסגורה מצבי המשחק שהיו זמינים לרווחת השחקנים המשתתפים היו Conquest ו-Domination.

מה דעתכם על התמונות? חושבים שהחידושים יעבדו כמו שצריך? אתם מוזמנים להשאיר לנו תגובה כאן או בפוסט הייעודי בפייסבוק, וכמובן שאנחנו מזמינים אתכם להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.