"פסיפיק רים 2" נדחה פעם נוספת

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"פסיפיק רים", סרטו של גיירמו דל טורו מ-2013, זכה בעת צאתו להצלחה גדולה למדי, הן מסחרית (עם הכנסות מצטברות של כ-400 מיליון דולרים) והן ביקורתית (עם ציון ממוצע של כ-75%). הסרט זכה לימים למעריצים רבים וללא מעט מבקרי קולנוע שמחשיבים אותו עד היום כאחד מסרטי המפלצות הטובים ביותר בכל הזמנים. היה זה רק עניין של זמן עד בואו של המשך, והוא הוכרז כבר לפני כשנתיים, אך תאריך צאתו הספיק להידחות כבר לא מעט, והיום - פעם נוספת.
Pacific Rim 2 Release Date Set for 2018

עלילת "פסיפיק רים" התרחשה בשנת 2020, והציגה את מאבק בני האדם ב"קאיג'ו", מפלצות חזקות וגדולות המגיחות לכדור הארץ ממעבר בין-יקומי הנמצא באוקיינוס השקט. בני האדם, שהתקשו להילחם בקאיג'ו באמצעות הטכנולוגיה הקיימת, פיתחו את פרויקט "ייגר", אשר הוביל את המאבק של המפלצות באמצעות שימוש ברובוטים ענקיים.

הצלחתו של הסרט הובילה את מפיציו, .Warner Bros, להכריז על יצירת סרט המשך עוד בשנת 2014, אך מאז הוא נאלץ לסבול מלא מעט קשיי הפקה. תחילה, צאתו של הסרט נקבעה ל-7 באפריל 2017, אך כעבור זמן מה התאריך נדחה מספר חודשים קדימה אל ה-4 באוגוסט 2017, אלא  שמאוחר יותר הוא הוסר מלוח הזמנים של מפיציו בכלל. אז, עלו לא מעט ספקולציות בעניין עתידו של הסרט, אך היום הכריזו המפיצים על תאריך יציאה חדש - ה-23 בפברואר 2018.

לפי כמה וכמה דיווחים, הפקת הסרט צפויה להתחיל לפחות עד סוף השנה הנוכחית. את הסרט צפוי לביים סטיבן דקנייט, בכתיבתו של דרק קונולי. מקס מרטיני צפוי לחזור לתפקידו מהסרט הקודם וג'ון בויגה צפוי להופיע בתפקיד שטרם נחשף, כשלא ידוע כעת על חזרתם של שחקנים נוספים מהסרט הקודם או הצטרפותם של חדשים.

"פסיפיק רים 2: מערבולת" ייצא לאקרנים ב-23 בפברואר 2018 (כנראה, אם לא יידחה פעם נוספת) והפקתו צפויה להתחיל לכל הפחות החל מסוף השנה הנוכחית (כנראה, אם לא יידחה פעם נוספת). עד שהתאריך הכה רחוק הזה יגיע, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.