"ראלף ההורס 2" אושר רשמית!

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"ראלף ההורס", סרטם של ריץ' מור ופיל ג'ונטסון מ-2012 בהפקת אולפני ההנפשה של וולט דיסני, זכה בעת יציאתו לשבחים רבים ואינספור ביקורות מהללות, לצד הצלחה מסחרית נאה למדי. עוד בסמוך לצאתו של הסרט, מור הביע עניין לא פעם בעשיית סרט המשך, אך יחד עם ג'ונסטון הוא נאלץ לדחות את הדבר לטובת עשיית "זוטרופוליס". אלא שכעת, ארבע שנים לאחר צאתו של הסרט הקודם, הוכרז ההמשך.
Walt Disney Animation Announces Wreck It Ralph 2 for 2018!

במהלך שידור חי אינטרנטי, מור שיתף את צופיו בתחושותיו לגבי עבודתו באולפני ההנפשה, והודה למעריצים על האהדה העצומה שהעניקו ל"זוטרופוליס", הן מסחרית (עם הכנסות מצטברות של למעלה ממיליארד דולרים) והן ביקורתית (עם ציון ממוצע של כ-98%). אחר כך, מור דיבר מעט על "ראלף ההורס", והכריז באופן רשמי על צאתו של סרט המשך ב-9 במרץ 2018.

מור צפוי לחזור למלאכת הבימוי, ואליו יצטרפו ג'ונסטון בחזרה למלאכת הכתיבה וקלארק ספנסר בחזרה לתפקיד המפיק. כמו כן, ג'ון סי. ריילי ושרה סילברמן צפויים לחזור לתפקידיהם כראלף ו-וונלופי וון שוויץ בהתאמה. נכון לעכשיו לא ידוע על חזרתן של דמויות נוספות מהסרט הקודם. בנוסף, ג'ניפר לי, אשר סייעה לג'ונסטון בכתיבת הסרט הקודם, לא תחזור לסרט ההמשך בשל עבודתה על "לשבור את הקרח 2".

"מהרגע בו התחלנו לעבוד על הראשון, ידענו שיש כל כך הרבה אפשרויות יצירה עם הדמויות הללו", אמר מור, והוסיף כי "הפעם, ראלף מגיע להרוס ברשת האינטרנט, כמו שרק הוא יכול לעשות. דמויות שאהבנו בסרט הראשון יחזרו ואנחנו באקסטזה לעבוד איתן ועם השחקנים שידבבו אותם שוב". ג'ונסון המשיך את דבריו של מור, ואמר כי "העולם של האינטרנט הוא המקום המושלם לשלוח אליו את ראלף ו-וונלופי, ההיקף כל כך עצום ואפשרויות הקומדיה הן אינסופיות".

בנוסף לכל זה פורסמה תמונת קונספט ראשונה אודות הסרט, אשר מציגה את ראלף ו-וונלופי ברשת האינטרנט. בתמונה ניתן לראות אזכורים לכמה אתרי אינטרנט מרכזיים ומאד ידועים, ובניהם Google ו-Amazon.

כרגע לא ידוע דבר נוסף אודות הסרט, אך צפו מאיתנו לעדכונים שוטפים בעניינו. "ראלף ההורס 2" ייצא לאקרנים ב-9 במרץ 2018, ועד שהתאריך הכה רחוק הזה יגיע, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.