"סרט לגו 2" נדחה עד לשנת 2019, ייתכן כי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" גרם לכך

מאת: לידור אטיאס

ההמשך ל"סרט לגו" המוצלח משנת 2014 נדחה כעת על ידי חברת ההפצה Warner Bros אל ה-8 בפברואר 2019, זאת במקום שחרור בשנת 2018, וזאת על אף שסרטי הלגו של נינג'אגו ובאטמן עדיין ישוחררו כמתוכנן בשנת 2017.

זהו עיכוב מסיבי לסרט ההמשך בהתחשב בכך שהוא הוגדר לצאת ב-18 במאי 2018. לא הודיעו על הסיבות לדחיית יציאת הסרט, אבל במצב הנוכחי סרט ההמךש יצא כמעט חמש שנים אחרי הסרט הראשון. אלא שמצבם עדיין די טוב מפני שכבר בפברואר 2017 נזכה לצפות על המרקע בסרט הלגו של באטמן, וליתר דיוק, זה יקרה ב-10 בפברואר 2017, וטריילר ראשון של הסרט הזה כבר נחשף.

בגלל הדחייה הזו, החלו לצוץ ספוקלציות בקרב המעריצים כי ייתכן בהחלט שהדחייה היא כתוצאה מהקרבה של התאריך המקורי לתאריך ההשקה של "הנוקמים: מלחמת האינסוף", סרט שנחשב למאוד מצופה, בעיקר בעקבות הצלחת "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". "הנוקמים: מלחמת האינסוף" צפוי לצאת ב-4 במאי 2018, שבועיים בדיוק לפני ההשקה המקורית של "סרט לגו 2", מה שעשוי היה ליצור בעיות.

אם הספקולציה הזו תתברר כנכונה, זה לא אמור להפתיע אף אחד, וזאת מפני שגם "ספר הג'ונגל" בגרסת הלייב-אקשן של Warner Bros נדחה בעקבות הצלחת הגרסה המקבילה של דיסני לאותו "ספר הג'ונגל", גם כן בגרסת לייב-אקשן. בדיוק בגלל זה, האפשרות הזו סבירה בהחלט, אבל מה שזה לא יהיה - התוצאה היא שאנחנו נצפה ב"סרט לגו 2" רק ב-2019.

מה דעתכם על זה? חושבים שזה צעד חכם ומחושב או כזה שלא מתחשב בקהל המעריצים שמחכה לסרט? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק של האתר.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.