ספיידרמן - המשחק החדש מסמן את תחילתה של סדרת משחקים

מאת: לידור אטיאס

אחת ההפתעות הכי מעניינות של סוני ב-E3 הייתה הצגת משחקו החדש של ספיידרמן. מדובר במשחק הרפתקאות המבוסס בעולם פתוח וכזה שמשלב גם פעולה, ונמצא בפיתוחה של חברת Insomniac. הפעם זה נראה כמו משחק ספיידרמן טוב באמת שאנחנו זוכים לו מזה עשור ויותר, ליתר דיוק, מאז שהמשחק Spider-Man The Movie יצא בשנת 2002.

החדשות הטובות הן, זה לא הולך להיות משחק אחד ויחיד שעומד בפני עצמו, או. ג'יי אונג מ-Marvel דיבר עם התקשורת על התוכניות העתידיות של Marvel עם משחקיה העתידיים, והבהיר הרבה דברים על ספיידרמן. למשל, הוא הבהיר כי זה יהיה משחק ראשון בסדרה של משחקים, וכי סוני ו-Insomniac תייצר עוד משחקים כאלו לאורך זמן. הוא גם הבהיר שמשחקי ספיידרמן יהיו בלעדיים לפלייסטיישן ולקונסולות של סוני, כך שבמילים אחרות - איננו יכולים לצפות ש-Activision או כמה חברות אחרות יפתחו גם כן משחקי ספיידרמן, כך שהעתיד של הסדרה נמצא בידיהן של סוני ו-Insomniac.

זה נותן לי תקווה כי אנו עשויים למעשה לקבל כמה משחקי ספיידרמן טובים באמת מבית היוצר של Insomniac בעתיד מפני שמדובר בחברת פיתוח מצויינת, ועם הגיבוי של סוני, אני יכול להגיד שאני בהחלט מצפה למשחק איכותי של ספיידרמן, ובכנות, יותר מידי זמן שלא הייתה לגיבור העל המיוחד הזה הופעה מכובדת בעולם הגיימינג.

מה אתם חושבים על זה? אם אתם מעוניינים בחדשות נוספות אנחנו יותר מנשמח אם תסמנו לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו ותישארו מעודכנים בכל עת.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.