"יחידת המתאבדים" מוכן; שיר חדש מתוך הסרט שוחרר

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"יחידת המתאבדים", סרטם הבא והשלישי במספר של "האחים וורנר" ביקום הקולנועי של DC שצפוי לצאת באוגוסט הקרוב, זוכה, בניגוד לקודמו ביקום הקולנועי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", להייפ חיובי בקרב המבקרים והמעריצים, והוא תולה את התקוות הגדולות ליקום ולהצלחתו, גם עבור המפיצים וגבר עבור הצופים. כעת, שתי חדשות בנושא צצו, כשאחת מהן מקדמת את הסרט משמעותית לקראת יציאתו.

החדשה הראשונה, והחשובה ביותר - הסרט מוכן. במאי הסרט, דייוויד אייר, הודיע בחשבון הטוויטר האישי שלו כי הסרט סיים את תהליכי הפוסט-פרודקשן (או בעברית גמר-הפקה), וכי כעת הוא נמצא במצב מוגמר, מוכן להפצתו הקולנועית שתתרחש בעוד חודשיים, ב-4 באוגוסט הקרוב.

החדשה השנייה עוסקת באלבום השירים של הסרט, אשר התרחב כעת. במקביל לפסקול המקורי של הסרט, בהלחנתו של זוכה האוסקר סטיבן פרייס, צפוי לצאת לסרט גם אלבום שירים במקביל. לצד שירים מוכרים וידועים (וגם יחסית ישנים), אלבום השירים יכלול בו גם כמה שירים חדשים ומקוריים שנוצרו במיוחד עבורו.

השיר המקורי הראשון מתוך האלבום שוחרר לפני כמה ימים, והוא עונה לשם "Heathens", כאשר הוא מבוצע על ידי להקת "Twenty One Pilots". עם צאתו, תוך פחות משבוע, השיר כבר הספיק לצבור כעשרה מיליון צפיות, בד בבד לתגובות חיוביות למדי. אלא שכעת מצטרף אליו אחד נוסף, והוא "Sucker for Pain" בביצועם המשותף של ליל ויין, ויז קאליפה ולהקת "Imagine Dragons". באשר לשיר החדש, בתוך כ-24 שעות בלבד, הוא הצליח לצבור כבר כמיליון צפיות.

ויש גם בונוס לאלה שמעוניינים לקבל גרסה גולגלתית משהו של הפנים שלהם, ויכולים לעשות זאת דרך יישומון חדש באתר הרשמי של "יחידת המתאבדים". לחצו כאן למעבר לאתר החדש שנפתח בנושא.

בחודש הקרוב צפויים לצאת מתוך האלבום שירים מקוריים נוספים, עד לצאתו של הסרט "יחידת המתאבדים" ב-4 באוגוסט הקרוב (צפו אז לביקורת מלאה שלנו). לבינתיים, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.