"מהיר ועצבני 8" - תמונות חדשות מסט הצילומים

מאת: נהוראי מבורך כחלון

לאחר ההצלחה העצומה של "מהיר ועצבני 7" בקופות ברחבי העולם, עם הכנסות של 1,516,045,911 דולרים ושבחים רבים הן מצד המעריצים והן מצד המבקרים, היה ברור מאליו שהמשך לא יהיה רחוק מלהגיע, וכך צפוי להגיע אלינו "מהיר ועצבני 8" בשנה הבאה. הסרט נמצא בימים אלו בשיא צילומיו, ואנחנו זוכים כעת להצצה נרחבת אליו.
Fast 8

את הסרט השמיני בסדרה מביים פ. גארי גריי ("היישר מרחובות קומפטון") על פי תסריטו של כריס מורגן, ופרט לכך, לא ידוע עליו כמעט את דבר. את הגיבור הראשי, כמיטב המסורת, יגלם וין דיזל, לצד אהובתו הנצחית בגילומה של מישל רודריגז, וחבריו המצטמצמים בגילומם של טייריס גיבסון ולודאקריס, אליהם מצטרפים נטלי עמנואל ולוקאס בלאק. בגזרת האנטגוניסטים, יופיעו שרליז ת'רון, הלן מירן וג'ייסון סטיית'האם. אם צוות השחקנים עדיין אינו גדול דיו, גם קורט ראסל ודווין ג'ונסון צפויים להופיע.

שלב הצילומים החל במרץ האחרון, ובימים אלו הוא נמצא בשיאו. בסוף חודש אפריל התרחשו צילומים היסטוריים ומיוחדים של הסרט במדינת קובה, ומשם הם המשיך צוות השחקנים וההפקה לכמה מדינות בארצות הברית. כעת, הסרט הרחיב את צילומיו גם אל איסלנד המושלגת, ומשם אנחנו זוכים להצצה נרחבת לכלי הרכב שייקחו חלק בסרט. להלן התמונות.
ההצצה הזו בהחלט מעניינת, ומעלה שאלות רבות לגבי הסרט הקרב ובא, ובראשן מדוע צילומיו העיקריים מתרחשים בשלג וקרח אינסופיים. בסופו של דבר, צריך לזכור שמדובר ב"מהיר ועצבני", כך ששם הכל יכול לקרות, והכל הגיוני. כדי לקבל את התשובות האמיתיות, נאלץ להמתין.

"מהיר ועצבני 8" ייצא לאקרנים ב-14 באפריל 2018, והוא יהווה חלק הראשון מתוך טרילוגיה שעתידה לסיים את סדרת הסרטים. לבינתיים, עקבו אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.