אירוע ה-Steam Summer Sale 2016 יתחיל ככל הנראה ב-23 ביוני

מאת: יואב ירושלמי

כמעט כל גיימר מצפה מאוד למכירות הקיץ של Steam לשנת 2016 אשר יתרחשו בקרוב, ולמרות שלא דאגו לחשוף אותנו ליותר מידי פרטי מידע לגבי המכירות, כן ידוע כי העניין יימשך ככל הנראה כ-11 ימים. בנוסף לכך, חברת PayPal בבריטניה דאגה לעדכן אותנו מתי ספירת 11 הימים תחל, ולפי החשיפה שלה בציוץ רשמי בטוויטר, ניתן לראות כי מכירות הקיץ יתחילו ב-23 ביוני. דיווח נוסף חשף כי מייל רשמי מטעם PayPal נשלח לשותפים בכל עסקי מכירות הקיץ של Steam.
המייל אומר: "אל תתרגשו יותר מדי. אנו יכולים לדעת כעת באופן בלעדי כי מכירות הקיץ של Steam יחלו ב-23 ביוני. עכשיו אתם יודעים מתי זה הולך לקרות, ואתם יכולים להתחיל לחסוך."

PayPal הדליפה בעבר את מועדי ההתחלה של מכירות הסתיו והחורף לפני תחילתן, וכמו כן ניתן במקרה הזה, ובעיקר בעקבות רשמיות ההודעה, להבין כי מכירות הקיץ לא יהיה מיוחדות באופן משמעותי.

ההדלפה הזו דומה עד מאוד לטענה הקודמת של משתמש ה-Reddit המזוהה בשם MrFreeMan BBQ, אשר הצהיר כי האירוע יתחיל ב-23 ביוני. המשתמש הציג תצלום מסך של המידע, כמו גם של התוכניות לזמן הקרוב.
"מכירות הקיץ של Steam יתחילו ב-23 ביוני וייגמרו ב-4 ביולי." כך אמר הפוסט ההוא דאז. הצילום מראה לנו גם את הזמנים המדוייקים של פתיחת וסגירת מכירות הקיץ, כאשר שעת הפתיחה כאן בישראל היא 19:45 בבוקר. המכירות ייגמרו ב-4 ביולי בשעה 20:00 בבוקר.

הדבר המשמח ביותר בנוגע למכירה, כפי שכבר ראיתם, הוא שהיא תימשך למעלה משבוע, כאשר בעבר כל המכירות נמשכו שבוע אחד בלבד (הפעם משך המכירות יהיה 11 ימים).

כצפוי, המחירים יהיו נמוכים, נטען כי משחקי AAA (משחקים גדולים אשר מגיעים ממפתחים גדולים) אולי יהיו כלולים בכל הסיפור הזה, וביניהם ככל הנראה Resident Evil HD Remaster ,NBA 2K16 ואולי גם Watch Dogs. אחרים אומרים כי Grand Theft AutoV ו-The Witcher 3 יהיו כלולים גם כן.

למרות כל ההדלפות והעובדה ש-PayPal הוא גורם רשמי מאין כמותו, עדיין אין אישור רשמי מצד Valve אשר אמונה על פלטפורמת ה-Steam.

אנחנו כבר חסכנו למספר משחקים במכירה הקרובה, ואתם, למה אתם מצפים? מה תקנו במכירה הקרובה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק של האתר
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.