Uncharted 4 - בסוף השבוע הקרוב תקבלו לראשונה בונוסים במולטיפלייר של המשחק

מאת: לידור אטיאס

המסע של נתן דרייק כנראה כבר נגמר באופן סופי ומוחלט, אבל המולטיפלייר של Uncharted 4: A Thief's End ממשיך לספק שעות רבות של הנאה למעריצים והוא חי ובועט יותר מתמיד. Naughty Dog הכריזה על ​​אירוע של בונוסים בסוף השבוע הזה, הראשון מסוגו, עבור מצב המולטיפלייר של Uncharted 4. זה התחיל כבר אתמול, ה-27 במאי, ויסתיים בתאריך ה-31 במאי, בשעה 22:00 שעון ישראל.

שחקנים יקבלו שני בונוסים בתוך המשחק - בונוס של 50 אחוז ב-Relic במהלך כל האתגרים במשחק וגם הנחה של 70 אחוז על חבילות של פריטים קוסמטיים. אם הייתם נואשים לפתוח כמה חבילות של פריטים כאלו, אז זה יכול להיות הכרטיס שאתם צריכים וזה שלו חיכיתם. כעת רק נותר לראות באיזו תדירות האירועים האלה יתרחשו.

מצב המולטיפלייר של 4 Uncharted יעובה בתוכן נוסף בימים הקרובים כולל מפות בחינם, מצבי משחק, פריטים קוסמטיים, מאיצים/בוסטרים, כלי נשק ועוד.

אלא שמצב המשחק לשחק יחיד(הסינגלפלייר) לא נזנח כלל וכלל על ידי החברה וידוע שבנוסף לכל התוכן החדש שיוצא למצב המולטיפלייר של המשחק, יצא גם מצב משחק Co-Op עבור הקמפיין עצמו, מה שעשוי להחזיר הרבה מאוד אנשים לשחק אותו מחדש במתכונת החדשה של שיתוף פעולה.

מה דעתכם על כל זה? אתם מתכוונים לנצל את העניין? ספרו לנו מה אתם חושבים וכמובן הישארו עימנו למידע נוסף. אפשר גם לתת לייק לעמוד הפייסבוק המתעדכן של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.