Total War: WARHAMMER - יותר מחצי מיליון עותקים נמכרו מאז ההשקה

מאת: לידור אטיאס

Total War: WARHAMMER של The Creative Assembly שואג כבר בימים הראשונים להשקתו. לדברי המפיצה SEGA, כותר האסטרטגיה אשר משלב את מכניקת המשחק של Total War עם יקום הפנטזיה של Warhammer, מכר יותר מ-500,000 יחידות מאז ההשקה ב-24 במאי. הישג זה הופך אותו לכותר שנמכר במהירות הגדולה ביותר בסדרת Total War על פני הפלטפורמה של Steam, זאת על פי SEGA.

מנהל הסטודיו The Creative Assembly העונה לשם טים היטון גם ציין כי המשחק היה "הצלחה מסחרית מהירה" וכי הוא ב"דרך קבע" שומר על קרוב ל-100,000 שחקנים שמשחקים בו זמנית במשחק. השיא של אתמול היה קרוב למדי עם 98,913 שחקנים ששיחקו יחדיו, מה שהופך את Total War: WARHAMMER למשחק השלישי ב-Steam עכשיו(בטבלת המשחקים המשוחקים ביותר).

אם אתם מתכוונים לקנות את Total War: WARHAMMER כדאי שתעשו את זה לפני ה-31 במאי, אם אתם רוצים לקבל יחד עם המשחק גם את הקמפיין של לוחמי הכאוס בחינם. הוא כולל יותר יחידות צבאיות וגם שלושה לורדים אגדיים חדשים.

מה דעתכם על Total War: WARHAMMER? את דעתנו אתם כבר יכולים לקרוא בסיקור המשחק המלא שפורסם כאן באתר, וכמו כן אנחנו נשמח אם תעקבו אחרינו דרך הפייסבוק עם לייק לעמוד של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.