Ghost Recon Wildlands - טריילר חדש חושף דברים חדשים

מאת: לידור אטיאס

הטריילר החדש של Ghost Recon Wildlands הוא באורך של שתי דקות וחצי והוא מתאר את הטרקים של החוליה שמופיעה במשחק ו"מטיילת" ברחבי העולם. הווידאו נחתך עם מונטאז' המציג את המקומות אליהם תגיע החוליה - מעל מדבריות ויערות הרריים, על פני ביצות רדודות ועל גבי רכס הרים קפוא, דרך כפרים צנועים, על רכבת נטושה ואתרי בנייה זמניים.

מגוון של כלי רכב, כגון ג'יפים, אופנועים, סירות מהירות וטנקים, מוצגים גם יחד כולל רגע אחד שבו החוליה נופלת בנפילה חופשית מתוך מסוק במסגרת של צניחה אל עבר יעד נוסף.

נושא הטריילר הוא ההקרבה, האחריות, והמסירות עם דגש על היחידה, כאשר דמות מן המארינס קובעת ברקע, "אנחנו זרים, רחוקים מהבית," ואחר כך, "אנחנו שופטים, מחליטים מי יחיה ומי ימות. "

לצד הטריילר, Ubisoft הודיעה על הפרטים של כמה מהדורות מיוחדות שיהיו זמינות. הרי לכם:
*מהדורת הדלוקס(80 דולר): כוללת את הגרסה הרגילה ואת חבילת דלוקס הדיגיטלית הכוללת: רובה צייד ואופנוע, שלושה סמלים, שלושה כיסויים לנשק, שלושה פריטים בהתאמה אישית ומאיץ XP. הגרסה הפיסית של מהדורת דלוקס תכלול גם שני פריטים פיזיים נוספים: מפת המשחק של בוליביה וההפסקול המקורי של המשחק.
*גרסת הזהב(100 דולר): כוללת את חבילת הדלוקס ותוכן ה-Season Pass, גישה לשתי הרחבות גדולות, כמו גם תכנים דיגיטליים בלעדיים בהם חבילות ציוד, כלי רכב בלעדי ונשקים אפיים.
*גרסת אספנים רגילה(120 דולר), גרסת אספנים דלוקס(130 דולר) וגרסת אפסנים זהב(160 דולר): אתם תקבלו את המהדורה שבחירתם(רגילה, דלוקס או זהב) לצד פסלון סנטה מוארטה וכרזות אספנות שעיצב קן טיילור.

מעבר לכך, מי שהזמין מראש את המשחק יקבל גם משימת בונוס שנקראת "החיבור הפרואני" שבה השחקנים "יצאו לשליחות מסוכנת בין ההרים הגבוהים של בוליביה כדי לשבור את הברית בין סנטה בלנקה והקרטלים הפרואנים."

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.