Batman Arkham - באנדל חדש שמשחזר 2 משחקים מן הסדרה הוכרז

מאת: יואב ירושלמי

Batman: Arkham Asylum ו-Batman: Arkham City, שני המשחקים שזכו לשבחים רבים מהדור האחרון של משחקי הקונסולות, חוזרים אלינו לקונסולת ה-PS4 וה-Xbox One, כאשר שניהם משתמשים במנוע המשחק Unreal Engine 4.

הכותרים זוכי הפרסים הראשונים בסדרת Batman: Arkham, יצאו מחדש בפיתוח של סטודיו Virtuos, ויאפשרו לשחקנים לשחק את שני משחקי ה-Batman: Arkham הראשונים כולל כל הגרסאות, הבונוסים והתוכן אשר ניתן היה להוריד משני המשחקים. עכשיו גם עם גרפיקה משופרת, דגמים משודרגים, סביבה, תאורה, אפקטים וצללים.
Batman: Arkham Asylum זה המקום שבו הכל התחיל, הוא פותח במקור על ידי Rocksteady Studios ושוחרר ב-2009. המשחק קידם את ז'אנר משחקי האקשן, ההרפתקאות וגיבורי העל.
למשחק הייתה אווירה הרפתקנית וסיפור מעניין, והוא לקח את השחקנים לעומק. המשחק אף הציע סיפור מקורי, שבו השחקנים נעו בין הצללים ושתלו פחד בלבבות אויביהם, וכמובן שהם ניצבו כנגד הג'וקר, האויב הגדול ביותר של העיר גות'האם, כולל הארלי קווין, ביין, קילר קרוק, פויזן אייבי והדחליל.

Batman: Arkham City גם הוא של Rocksteady Studios והוא שוחרר ב-2011, כאשר הוא למעשה היווה המשך ישיר לעלילת Batman: Arkham Asylum. המשחק נבנה על היסוד המלהיב וההרפתקני של Batman: Arkham Asylum, ומאפשר לשחקנים לדאות בביתם של כל הבריונים, הגנגסטרים והפושעים הגאונים שעליכם להגן על העיר מפניהם, המשחק מציע מגוון ענק ומדהים של פושעים ביניהם:
קאטוומן, הג'וקר, הרידלר, דו-פרצוף, הארלי קווין, הפינגווין, מיסטר פריז והרבה אחרים.
המשחק מאפשר לשחקנים להרגיש מה זה להיות האביר האפל, ומאפשר להם לשלח צדק בכל רחבי העיר.

טריילר השקה גם כן זמין כעת, צפו בו כאן:
Batman: Return To Arkham יהיה זמין לרכישה מה-26 ביולי עבור 49.99 דולר.




























התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.