קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים - הגרלה מתנת קומיקאזה וקומיקס וירקות

מאת: לידור אטיאס

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" עוד רגע כאן. אפשר כבר להריח באוויר ניחוחות של MARVEL ויש הרגשה של חג, לעיתים אפילו יותר מהחג שמתרחש בפועל, הלא הוא חג הפסח כמובן. ובכן, אני לא כאן כדי למלא את הכיסים שלכם באגוזים, אבל אני בהחלט אחלק ל-3 מכם בובת פאנקו פופ של דמות מן הסרט.
קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

לצורך העניין התגייסו גם החנות "קומיקאזה", שסיפקה לנו 2 בובות לחלק לכם, האחת של חייל החורף והשנייה של וור מאשין, וגם החנות "קומיקס וירקות", אשר הכניסה להגרלה שלנו דמות נשית וחזקה מן הסרט, ואני מדבר כמובן על האלמנה השחורה.

אז איך זוכים? יש את החבילה הבסיסית והחובה שנותנת לכם בדיוק 2 כרטיסי כניסה להגרלה - כרטיס אחד תקבלו מלייק לעמוד הפייסבוק של "המרקע", וכרטיס שני תקבלו משיתוף פוסט ההגרלה בפייסבוק באופן ציבורי.

אבל אם אתם מרגישים צורך עז לזכות בהגרלה ומעוניינים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם - כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב לנו בתגובות לפוסט ההגרלה בפייסבוק איזה בובה אתם הכי רוצים ולמה, וגם לתייג בתגובות 5 חברים שעשויים להתעניין בהגרלה הזו.

משך ההגרלה הוא שבועיים בדיוק, בהם יהיה לכם מספיק זמן להשתתף וגם לחכות בציפייה להכרזה על הזוכים, וכן, אתם יותר ממוזמנים להביא כמה שיותר חברים להגרלה, זה יעזור לי לארגן באתר הגרלות גדולות עוד יותר.

להלן כלי ההגרלה ופוסט ההגרלה בפייסבוק:
a Rafflecopter giveaway
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.