Fallout 4 - חמש סיבות לחזור לשחק במשחק

מאת: יואב ירושלמי

המשחק המוכר Fallout 4 יצא אל העולם ב-10 בנובמבר 2015 ותפס מאז תאוצה אדירה.

המשחק הצליח עד מאוד ועד היום נמכרו מיליוני עותקים שלו, אך כמובן שהיו גם דעות שליליות על המשחק, ואחת מהן, שאיתה אני נאלץ להסכים, היא שעם כל התכונות הטובות שלו, המשחק הרבה פחות מוצלח מקודמו בסדרה, Fallout 3.

היום אציג בפניכם 5 סיבות שמצדיקות חזרה לשעות רבות מול Fallout 4, גם אם כבר סיימתם את העלילה לפני כן.

1) ראשית, המשחק, למרות הכל ובכל פעם מחדש, מהנה עד מאוד בגלל מגוון המשימות הרחב שבו, העולם הפתוח רחב הידיים ושלל היצורים, המפלצות והאויבים המפוזרים במפה. כל אלה יכולים לרתק אותך שעות מול המסך, בהן תמצא את עצמך משלים משימות ונאבק על מנת למצוא את בנך האבוד, שון.

בכל רגע נתון אתה מקבל משימה חדשה ולכל משימה אתה מרגיש חובת ביצוע. ישנן כמובן משימות צדדיות מעניינות אשר רק מוסיפות לסיפור המרכזי.

כל מי ששיחק והתאכזב יכול כמובן לשחק בחבילות ההרחבה השונות שיצאו למשחק, אשר מוסיפות עוד אפשרויות רבות לאלה הקיימות בפועל.
2) שנית, אחת הפונקציות האהובות עליי במשחק היא האפשרות לבחור לך ארגון אליו אתה משתייך (ישנם 4 ארגונים), המשחק נותן לך לבחור מי יהיו אויביך ומי יהיו אלה אשר עוזרים לך, כך אפשר לסיים את המשחק בדרכים שונות, כאשר לכל דרך חווית משחק שונה וציוד או משימות שונות אותם אתה מקבל מהארגון.

אם משחקים באחד מהארגונים ומסיימים, תמיד ניתן להתחיל שוב ולבחור ארגון אחר, לעבור שוב שלל משימות אשר שונות מהקודמות, וכמובן לסיים את המשחק בדרכים שונות.
3) סיבה נוספת וטובה מאוד לחזור לשחק, היא מגוון המודים העצום אשר יצאו וממשיכים לצאת למשחק.

המודים נותנים לך נשקים נוספים, לבוש חדש, מפלצות חדשות ואף משנים את העולם והמפה שלך.

מודים הם תוספת מגניבה, שאיתה אפשר לסיים את המשימות במשחק עם ציוד שונה, כראות עיניך. וכך גם מי שרוצה לסיים את המשחק שוב ובדרך שונה, מוזמן לנסות את המודים, אשר הסיכוי שניסיתם את כולם או לפחות את רובם הוא לא גבוה.
4) כיום Bethesda החלה לעבוד עם כלי חדש, הלא הוא ה-"Creation Kit". הכלי יביא את המודים גם לכל בעלי הקונסולות וכמו כן יתווספו לכולם מודים חדשים, בהם יהיה ניתן להשתמש ב-PC, Xbox One ו-PS4.

אני חושב שמודים חדשים יהיו תוספת נפלאה למשחק ועכשיו כולם יוכלו להנות מהם, כך שאין ספק ששווה לחזור ולנסות את המודים החדשים.
5) המשחק Fallout 4 עדיין חי, ממשיכים לצאת אליו עדכונים והרחבות בשפע, הרחבות. אז גם אם אתה לא מרוצה מהמשחק כרגע, בעוד זמן לא רב תצא עוד הרחבה ששווה לבדוק, עוד יצורים אשר כדאי להביס ועוד משימות ששולחות אותך לכל רחבי המפה מרותק ומסוקרן, ואני מבטיח לך שחוסר שביעות הרצון יימחק כהרף עין.

לסיכום, אני אישית נהנה מאוד מהמשחק, מכל הסיבות שציינתי עד כה ועוד רבות אחרות, ואני מאמין בלב שלם שהסיבות האלה יותר ממספקות ומצדיקות חזרה למשחק.
אני מאוד מקווה שגם אתם תחזרו לשחק ב- Fallout 4.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.