אנטמן 2 | דירוג גיל NC-17 באמת או שמדובר בבדיחה?

מאת: לידור אטיאס

לאחר ההצלחה האדירה של "דדפול" כמדורג בדירוג גיל R, אולפנים רבים ממהרים להפיק סרטי גיבורי על סופר אלימים משלהם. כבר שמענו כי אולפני פוקס מעניקים ל"וולברין 3" דירוג גיל R. "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" של זאק סניידר יגיע ב-DVD ובבלו ריי עם דירוג גיל R. אבל לא שמענו ציוץ על הסרט השנוי במחלוקת של MARVEL ודיסני עד לא מזמן. ונחשו מה? שתי החברות כנראה ילכו בעקבות העדר.

כן, עם הסיקוול החדש "אנטמן 2"/"אנטמן והצרעה"(כי אין תרגום טוב יותר נכון לכתיבת שורות אלה), דיסני ו-MARVEL מתכננות, וכנראה שגם מוכנות, להציג לעולם את סרט גיבורי העל הראשון אי פעם שידורג בדירוג גיל NC-17(להוציא את פרודיות הפורנו של DC ו-MARVEL שמוצגות ברחבי האינטרנט). במאי "אנטמן 2" פייטון ריד אישר את הידיעה דרך עמוד הטוויטר שלו. ולפני שאמשיך, אנא מניח כי זוהי רק בדיחה. נכון או לא?

זו חייבת להיות בדיחה. דיסני ו-MARVEL עושות סרטי גיבורי על שמתאימים בדיוק לבילויים משפחתיים. רוב ההרפתקאות הקולנועיות של MARVEL דורגו בדירוג גיל PG-13. זה לא סביר שאנו נראה סרט המבוסס על היקום הקולנועי של MARVEL מדורג לגילאי 17+ בקרוב. העניין הזה די מגבה את הרעיון כי זו עקיצה מצחיקה מאוד על העומס של הוליווד לייצר עוד סרטי גיבורי על המדורגים בדירוג גיל R, דבר שהוא הרעיון של ג'יימס גאן עבור "Inhumans".
בשלב זה, אני לא באמת רוצה לדמיין את כיצד "אנטמן 2" ייראה בדירוג גיל שכזה. זה יכול להיות כיף לראות אוונג'לין לילי ופול ראד מופיעים בתלבושות החרקים שלהם. אבל האם זה מה שהצופים רוצים לראות שכשהם הולכים לסרט MARVEL? ישנן דרכים אחרות להביא סוג כזה של בידור. אפילו דירוג גיל R לסיקוול הזה לא נשמע הכרחי. בבסיסו, "אנטמן" המקורי הוא סרט ילדים מפואר וגדול שבו כל הגילאים יכולים ליהנות. אבל מצד שני, הבמאי של הסרט "והרי החדשות", אדם מקיי, חוזר בתפקיד כלשהו כדי לעזור לכתוב את הבדיחות ואת עיקר העלילה. כולנו יודעים דבר מה על המוח המלוכלך שלו, ומן הסתם כנראה שכן יש פוטנציאל לבדיחת חרקים אחת או שתיים למבוגרים בלבד.

הסבירות לראות גרסת NC-17 או R של סרט של MARVEL ודיסני היא לא אופציה לעת עתה. הסרטים הללו מאוחדים תחת אותה מטרייה אחת, והציוץ של פייטון ריד כנראה בא ללעוג להחלטות הפזיזות שנלקחות בהוליווד בנושא דירוג הגיל בתדירות גבוהה מאוד בזמן האחרון. ובכל זאת, האפשרויות הן אינסופיות. מה אתם חושבים? האם אתם רוצים לראות סרט גיבורי על בעל דירוג NC-17(שמשמעותו היא 17+ ללא אפשרות לליווי הורים מתחת לגיל זה)? ג'יימס גאן כבר נתן לנו אחד כזה. אין זה מספיק?

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.