דדפול נגד גאמביט | מיני סדרה חדשה תגיע בקיץ הקרוב

מאת: לידור אטיאס

MARVEL הכריזה על מיני סדרה חדשה, "דדפול נגד גאמביט". הסיפור יתמקד בשותפות הרעועה בין השניים, ויותר מזה, לפי דיווחים אשר התקבלו באתר "comicbook.com", השותפות נמשכה די זמן עבורם כדי שהם ידקרו אחד את השני בגב.
יציאת המיני סדרה מתוכננת כעת לחודש יוני הקרוב.

"דדפול נגד גאמביט" לא תהיה הפעם הראשונה שבה וייד וילסון ורמי לבו יופיעו ביחד. אתם מוזמנים לצפות בתמונה שנמצאת בתחתית הפסקה של האמן מאט קמפבל, ובה מוצגים דדפול, גאמביט, המעניש וגריפטר מסיירים בטומבסטון, אריזונה. ב-"אקס-מן המקור: וולברין" - גאמביט לוקח את לוגאן לאי שלושת המילין, שם הוא נלחם בניסוי כשלהו שמכונה "הדדפול".
העיבוד הקולנועי "דדפול" שבר שיאים רבים במהלך השבועיים הראשונים מאז השקתו. ריאן ריינולדס הציג את הדמות בשני הגלגולים של סרטו החדש. אלא שבזמן שכבר די בטוח שריינולדס ימשיך כדדפול בשנים הקרובות, דווקא טיילור קיטש לא ישמור על תפקידו כגאמביט מהסרט "אקס-מן המקור: וולברין". במקומו, יופיע צ'אנינג טאטום כגאמביט בסרטו שיצא בשנת 2017(חודש אוקטובר).

בפאן הרשמי, לצד "אקס-מן: אפוקליפסה" שתסמן את ההופעה האחרונה של יו ג'קמן כוולברין, "דדפול" ו"גאמביט" הם שני סרטים שמסמנים את עליית המוטאנטים ביקום הקולנועי. מי יודע, אולי גם חלק מהשמועות על סרט קרוסאובר ושני סרטים בשם "X-Force" ו"New Mutants" גם יצאו לפועל. 
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.