באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - גרסת הבלו ריי מדורגת בדירוג גיל R

מאת: לידור אטיאס

בעקבות ההצלחה המדהימה של "דדפול", נראה כי סרטי גיבורי על בעלי דירוג גיל R(גיל 17 ומעלה או בליווי הורים) כבר אינם בגדר טאבו ועשויים להופיע עוד כאלו בעתיד הקרוב.

גרסת ה-DVD המורחבת והאולטימטיבית של סרטו של זאק סניידר, "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" תדורג בדירוג גיל R בעקבות אלימות רציפה, על פי עלון שפורסם ביום רביעי על ידי מנהלת הסיווגים והדירוגים.

הגרסה שבה תצפו בבתי הקולנוע - בכיכובם של בן אפלק כבאטמן ושל הנרי קאביל כסופרמן - דורגה בדירוג גיל PG-13(גיל 13 ומעלה) כבר לפני מספר חודשים ותגיע לבתי הקולנוע ב-25 במרץ הקרוב.
מה שמעניין הוא שאין באמת חוק חד משמעי האומר כי אולפנים הוליוודיים צריכים להגיש את גרסת הבמאי של הסרט המיועדת למערכת הבידור הביתי לוועדת המדרוג, גם אם תוכן נוסף עשוי להקפיץ את הסרט לדירוג גיל אחר לגמרי, אבל רוב האולפנים עושים זאת בכל מקרה. עם זאת, הגרסה המורחבת בדרך כלל מסומנת רק עם "ללא דירוג" ולא עם דירוג גיל R.

האחים וורנר וסניידר יודעים כי סצינות נוספות פירושן דירוג גיל R. מקורבים ידעו לספר כי ההחלטה להגיש את הגרסה המורחבת נעשתה עוד בטרם "דדפול" יצא לבתי הקולנוע בטירוף אחד גדול עם רווחים של 152.2 מיליון דולרים בסוף השבוע הארוך של יום הנשיאים בתחילת החודש. יש לציין כי אחרי הכל, "דדפול" בכיכובו של ריאן ריינולדס וזה שהופק על ידי אולפני FOX, גרף עד כה מעל 500 מיליון דולרים.

הגרסה הקולנועית של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" היא באורך של שעתיים ו-31 דקות. אורכה של גרסת ה-DVD של הסרט, הנקראת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק הגרסה האולטימטיבית", כרגע לא ידוע ומהאחים וורנר לא נמסרה תגובה בנושא.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.