עדכון ל-"Fortnite": נשק חדש, באגים ישנים ויום האהבה

עדכון חדש בדרך אל "Fortnite", והוא יציג תוכן חדש למשחק ה-Battle-Royal הפופולרי והחינמי הזה. העדכון יגיע גם אל ה-PC וגם אל ה-Xbox One וה-PS4. חברת הפיתוח Epic Games סיפקה תיאור מלא של מה שאנו יכולים לצפות לו בעדכון 2.4.2, וגם מבט על מה שנקבל בקרוב.
תמונה קשורה


סקינים ברוח יום האהבה יתווספו למשחק, והעדכון עצמו גם יסמן את התוספת של הנשק השקט החדש במשחק שקיבלנו כמה טיזרים לגבי הגעתו בצילומי מסך מעדכונים קודמים. אני מדבר כמובן על ה-Crossbow, אשר יורה חיצים, סוג חדש לגמרי של תחמושת שיגיע גם הוא אל המשחק. המעניין הוא שאספקה של חיצים, לפחות בהתחלה, תהיה בלתי מוגבלת, אך צפו לזמן טעינה ארוך יחסית של הנשק. אפשר למצוא את הנשק בתיבות אוצר או כפריט על הרצפה. בנוסף, גרסאות Rare ו-Epic יהיו זמינות גם כן.

העדכון הזה מוסיף גם כמה תיקוני באגים, ביניהם מניעת החלקת שחקנים מגגות של מבנים וגם תיקון של בעיית זיהוי מגע בפינות של בסיסים. דבר נוסף שיקבל עדכון הוא מצב המשחק שהושק לאחרונה Shooting Test #1 Limited-Time. במקום להיות פעילות של צוות, כעת הוא משנה את עורו והופך להיות מצב משחק ליחידים בלבד. בנוסף, יריות ראש עם שוטגאנים יעשו כעת 200% נזק (במקום 150% קודם לכן), ורובה הסער עם הכוונת קיבל כמה שינויים.

בנוסף, ציינה המפתחת שהיא מודעת לכך שבמצב המשחק Shooting Test #1 Limited-Time סטטיסטיקות לא נשמרות, אז אם זה בעייתי לכם עדיף שלא תשחקו בו כרגע. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.