"סמוך על סול" תשוב מאוחר מן הרגיל, העונה הרביעית תעלה רק בסתיו

מאז עלתה לשידור ב-2015, סדרת הטלוויזיה "סמוך על סול" הצליחה לעורר בקהל הצופים צמא קטלני לפרקיה. העונה הראשונה והעונה השנייה החלו את שידוריהן בחודש פברואר והעונה השלישית החלה את שידורה בחודש אפריל, כולן בתקופת האביב, אך כעת, מסתמן כי העונה הרביעית תחל את שידורה רק בתקופת הסתיו.
"סמוך על סול" עלתה לשידור לפני כשלוש שנים, בפברואר 2015, כספין-אוף ל"שובר שורות" המתמקד בדמותו של עורך הדין סול גודמן. בעלילה שמתרחשת בעיקרה בימים שלפני מאורעות סדרת האם, סדרת הבת הציגה את הפיכתו של ג'ימי מקגיל טוב הלב לאדם חסר המצפון שנראה באם. מאז יצאה לאוויר העולם, "סמוך על סול" הוכיחה את עצמה כדבר ייחודי בעידן הטלוויזיה היוקרתית המודרנית - בת לאם מוצלחת וקצורת שבחים, אך שונה מאימה מבחינת הטון ומוצלחת וקצורת שבחים בעצמה.

אף על פי שרשת הטלוויזיה "AMC" לא אישרה באופן רשמי את תאריך עלייתה המשוער של העונה הרביעית, מסתמן כי היא תחל את שידורה בחודש ספטמבר. הפקתה של העונה החדשה החלה רק בחודש שעבר, כך שיידרש עוד זמן רב עד שהיא בכלל תהיה מוכנה לשידור. לדבריו של יוצר הסדרה, וינס גיליגאן, עונה זו תהיה אפלה יותר מקודמותיה.

יש כמה וכמה סיבות לכך שהעונה הבאה תתעכב, ותעלה מאוחר יותר מקודמותיה. למרות שלא נראה כי הסדרה נאלצה להיאבק על הישרדותה, לקח זמן מה עד ההודעה הרשמית על חידושה - רק ביוני אשתקד, כשלושה שבועות לאחר תום העונה השלישית. שלב הכתיבה, בדרך כלל, לוקח כחצי שנה, ומחלקת התסריט קיבלה אור ירוק לעבודתה מאוחר מן הרגיל. שלב הצילומים, כאמור, החל רק בחודש שעבר, ולאחריו יהיה גם שלב העריכה.

סול, אם כך, ישוב אל חיינו רק בעוד כחצי שנה, ונאלץ לחכות לו זמן רב מן הרגיל. מה שכן, אין ספק כי זה יהיה שווה. כל זה, אגב, היה נמנע אם והסדרה הייתה מחודשת מעט מוקדם יותר, על כן האשמה לדבר היא על "AMC". עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.