טריקים ושטיקים של "Netflix"!



כשמשתמשים בשירות בסדר גודל של "Netflix", אפשר לצפות באופן טבעי לחלוטין לכך שיהיו כל מיני טריקים מדליקים לשימוש נוח יותר, תכונות מעניינות וקצת פחות גלויות ועוד כל מיני אפשרויות שאפשר להשתמש בהן להנגשת השירות. ריכזנו כמה מהן עבורכם לפי נושאים.

תמונה קשורה

טריקים לפרופיל מותאם אישית

* ניתן להתאים את תמונת הפרופיל בחשבון הנטפליקס האישי עם מספר דמויות מצוירות.
* נטפליקס מאפשרת לכל צופה ליצור פרופיל משלו אשר מחזיר אותו בכל פעם לדף פתיחה ייחודי משלו ולתכניות בהן צפה כך שניתן להמשיך בדיוק מהקטע שבו עצרתם. בנוסף, נתוני הצפייה שלכם נשמרים לא משנה באיזה מכשיר תשתמשו. למשל, אם צפיתם בטלוויזיה בבית ב-5 הפרקים הראשונים של העונה הראשונה של "נרקוס", פרק 6 ימתין לכם לצפייה גם בנייד וגם בכל מכשיר אחר תומך נטפליקס. נטפליקס תמיד יפתח במקום בו עצרתם.
* אם אינכם רוצים שהשותפים שלכם או בני משפחתכם יתעסקו עם הצעות הצפייה המותאמות אישית שלך, הקפידו ליצור פרופיל משלכם. אתם יכולים ליצור עד 5 פרופילים שונים בחשבון אחד, כולל אזור בטוח לילדים. כל משתמש יהיה בעל שם משלו.
* כמו כן, אם יש לכם מישהו מיוחד שאתם רואה איתו הרבה תכנים בנטפליקס, תוכלו להכין פרופיל נפרד רק עבור "המפגש הלילי" שלכם ואז תקבלו הצעות על סדרות וסרטים המתאימים לטעמים של שניכם כאשר אתם צופים יחד.

טריקים לחיפוש בנטפליקס

* ניתן להקליד 'Netflix' בשורת החיפוש כדי לראות את הרשימה המלאה של סרטי וסדרות המקור של נטפליקס.
* ניתן להקליד '4K' בסרגל החיפוש כדי לראות רשימה מלאה של תכניות טלוויזיה וסרטים הזמינים ב-4K.
* בנטפליקס ניתן לבחור ז'אנרים שונים לצפייה החל מסרטי אימה, ועד רומנטיקה, פשע, פעולה, תעודה (דוקומנטריים), אסיה ועוד. לוחצים על אחד מהשמות בדף הבית וכבר תיפתח בפניכם גלריה מלאה של תכניות טלוויזיה וסרטים בתוך ז'אנר זה.

טריקים לשימוש בכתוביות

* ניתן לשנות את הצבע ואת הגופן של הכתוביות ולהפוך אותן לקצת יותר מסוגננות עבורכם. לשם כך, ניתן לגשת לחשבון שלכם, לבחור ב"כתוביות" ולשנות מאפיינים כמו צבע, סוג הגופן, רקע וצל.
* לדוברי האנגלית: לכל התכניות בנטפליקס יש אפשרות להוסיף כתוביות באנגלית - שימושי אם אתם צופים בסרט עם מבטא בריטי כבד לדוגמה, או אם אתם רוצים לקבל את תוכן המקור בלי סינון של תרגום לעברית. להפעלת כתוביות, בחרו את הסרט או תכנית הטלוויזיה שברצונכם להפעיל, עברו אל "Audio & Subtitles" בחלונית 'אפשרויות' ולאחר מכן לחצו על 'הקודם' לאחר שתסיימו. הסרט שלכם יוקרן כעת עם כתוביות באנגלית.

מי מספקת את החוויה הכי טובה?

אתם סקרנים איזה ספק שירותי האינטרנט מספק את המהירות המהירה ביותר עבור חוויית הזרמת מדיה טובה יותר? בדקו את מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס המתפרסם מדי חודש.
למדד בישראל לחצו כאן.

4K

רבים ממסכי הטלוויזיה שלנו הם ברזולוציה של HD, לכן צריך לוודא שהצפייה בנטפליקס נעשית באופטימיזציה למסך. לכו לאתר Netflix.com.au/HdToggle לוודא שאתם מסונכרנים. רבים מתכני המקור של נטפליקס מצולמים ב-4K לחוויית צפייה מיטבית.

פלאפונים חכמים

האפליקציה לסלולר של נטפליקס מאפשרת לכם לבחור את ההגדרות שלכם לשימוש בנתונים כמו למשל שימוש רק בעת חיבור ל-Wi-Fi, חיבור מינימלי, מקסימלי, ממוצע ועוד. לחיצה על Wi-Fi Only תשמור על חבילת הגלישה שלכם משימוש של סטרימינג כשלא מחוברים (חשוב מאוד עבור בעלי חבילת גלישה נמוכה, מפני שאפליקציות כדוגמת YouTube ונטפליקס הן זללניות גדולות מאוד של אינטרנט).

מחשב ומקלדת 

למשתמשי המחשב ישנם מספר קיצורים סודיים למקלדת:
* לצפייה בנתוני הסטרימינג בסדרה או הסרט הקליקו: shift-ctl-alt-Q
* כדי לעקוף את הבחירה האוטומטית של הסטרימינג הקליקו: shift-ctl-alt-S
* כדי לראות את נתוני הלוג של הסטרימינג הקליקו: shift-ctl-alt-L (לעיתים הם מופיעים בקונסולה ועשויים להציק, כדי להעלים לחצו על הסטיק הימני).
* להרצה קדימה הקליקו: alt-חץ ימינה.
* להנמכה או הגברת עוצמת הסאונד הקליקו: alt-חץ למעלה / חץ למטה
* להשתקה הקליקו: M.

לחשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.