בקצרה - 05: טריילרים, פרסומות וטריילרים

טוב, היו המון חדשות בשבועיים האחרונים. מאז "4", לא ממש יצא לנו לעדכן בקביעות. קצת בעיה, כי השלמה של כל המידע תהיה סיזיפית. אז, במקום, ננצל את הבמה בכדי לעדכן אתכם במה שבאמת מעניין - טריילר ופרסומות, ויש לא מעט כאלו.
תוצאת תמונה עבור ‪solo a star wars story‬‏
מקום שקט / A Quiet Place
יש אנשים שחושבים שזה הסרט הבא של "Cloverfield". אחרי האחרון ("The Cloverfield Paradox") ולקראת העתיד לבוא ("Overlord"), אני ממש מקווה שזה לא.
הרעיון, בבסיסו, מאוד מעניין. אנשים השתעשעו במחשבה על סרט עם שחקן אחד במיקום אחד, ואז "קבור" עשה את הבלתי ייאמן. אנשים משתעשעים בהרהורים על סרט בו אף אחת מהדמויות לא פוצה את פיה, ונראה כי "מקום שקט" יעשה היסטוריה. תקנו אותי אם אני טועה, כן? על כס הבימוי יושב ג'ון קרסינסקי, שגם מככב לצידה של אמילי בלאנט. נראה לא רע בכלל, אני לחלוטין שם.

הטיהור הראשון / The First Purg
כאחד שהתלהב בצורה יוצאת דופן מהסרט הראשון ושני המשכיו, ציפיותיי לפריקוול גבוהות במיוחד.
אני חוזר בי, מכל מילה שאמרתי. זה לא קשור בזה שאני תומך מוצהר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, זה פשוט בגלל הסלידה הברורה שלי מעירוב פוליטיקה במדיה הבידורית. אז הינה, הממורמרים יוכלו להתענג בסרט שכולו לעג. אישית, אני מאד מאוכזב. אני ממש לא מתכוון לראות את זה.

עולם היורה: נפילת הממלכה / Jurassic World: Fallen Kingdom
"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לא היה סרט טוב במיוחד, אבל הוא הצליח לשבור כל קופה אפשרית כשנשען על ניחוחות הנוסטלגיה. "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" היה פשוט נפלא ונחקק בזיכרון לעד, אם כי הקהל כבר מאס ו-וויתר על היציאה לבתי הקולנוע. כנ"ל לגבי "עולם היורה", לפחות בחלק הראשון. בנוגע לחלק השני, ניאלץ להמתין לקיץ כדי לגלות.

גורד שחקים / Skyscraper
אין לי ממש מושג במה אני הולך לצפות. The Rock שם וזה כבר מספיק, לא?
לא. פשוט לא. כמעט שברתי את מסך המחשב, זה אחד הדברים המטומטמים ביותר שראיתי בכל ימי חיי. אני אפילו לא מתכוון להרחיב לגבי זה.

דרור אדום / Red Sparrow

משימה בלתי אפשרית: התרסקות / Mission: Impossible - Fallout

סולו: סיפור מלחמת הכוכבים / Solo: A Star Wars Story
כן, זה עדיין קיים. מי היה מאמין, אה? והיציאה לאקרנים אפילו לא נדחתה, למרות הכל.


ככה עושים טריילר!


ככה לא עושים טריילר!

פרדוקס קלוברפילד / The Cloverfield Paradox

הנוקמים: מלחמת האינסוף / Avengers: Infinity War
לא אהבתי בכלל את הטריילר הקודם. די שנאתי אותו. אבל עכשיו אני בסדר.

ג'סיקה ג'ונס / Jessica Jones 2

דדפול 2 / Deadpool 2

ונום / Venom
אוקיי, אני כנראה יחיד בדעתי, אבל... זה דווקא די טוב.

אנטמן והצרעה / Ant-Man and The Wasp
השם העברי הכי חסר היגיון ששמעתי בכל ימי חיי - שם אחד מתועתק, ושם שני מתורגם.

יש לנו גם פייסבוק, כן?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.