המדריך למשתמש: כל מה שמגיע ל-"Prime Video" בינואר!

תצוגת התוכן של שירות הזרמת המדיה "Netflix" לחודש ינואר לא היה נראה מבטיח במיוחד בעת פרסומו, אך בהחלט אפשר להתנחם בטוב צרוף מהמתחרים - "Prime Video" של "Amazon". אז, מה מצפה לנו? מתח ומדע בדיוני, בעיקר.
תוצאת תמונה עבור ‪McMafia‬‏

תחילה, כפי שדיווחנו לכם על כך בבלעדיות לא מכבר, מדובר ב-"McMafia". הסדרה, שהחלה את שידוריה כבר ב-3 לחודש, מובאת למסך על ידי חוסיין אמיני וג'יימס ווטקינס, שהושפעו עמוקות מרב המכר של מישה גלני. צוות השחקנים מונה בחזיתו את ג'יימס נורטון, דיוויד סטראתיירן וג'ולייט ריילנס, כשאף יהיה אפשר לצפות בידידינו לארץ אושרי כהן ויובל שרף. העלילה פורשת את סיפורו של אלכס גודמן (נורטון), בנו של גולה רוסי בעל עבר במאפיה, שגדל באנגליה וניסה במשך כל חייו להתחמק מצל עברו הפלילי של אביו. דווקא כשהוא מתחיל לבנות עסק חוקי ומשפחה עם בת זוגו רבקה (ריילנס), העבר של משפחתו חוזר לאיים עליו באופן רצחני, ואלכס נאלץ להגדיר מחדש את ערכיו המוסרים בכדי להגן על אהוביו.

הסדרה, שמורכבת משמונה פרקים, עולה לשירות באופן שבועי, מיד לאחר שידורה ברשת "BBC".

ומה עוד? ובכן, זו גולת הכותרת. החל מה-12 לחודש, תחל את שידורה "Philip K. Dick's Electric Dreams". מדובר באנתולוגיית מדע בדיוני, כשכל אחד מהפרקים, שמבוססים על כתביו של הסופר פיליפ ק. דיק, עומד בפני עצמו ומתרחש בעולם שונה נפרד (חלק בקצוות היקום, ואחרים קרובים יותר למחזותינו). הסיפורים אמנם מעולמות שונים, אך בכולם החיפוש אחר חשיבות ומשמעות האנושיות מרכזי ונוקב מאין כמוהו. וכדי לקנח את הציפייה עוד יותר, נספר כי צוות השחקנים כולל בו לא מעט שמות צמרת - סטיב בושמי, בריאן קרנסטון, גרג קינר, אנה פאקווין, מל רודריגז ובנדיקט וונג, וזה רק על קצה המזלג.

ללא שום צל של ספק, זו נראית כמו ההתמכרות הבאה.

ולסיום, ב-12 בינואר תעלה הדרמה הפסיכולוגית "Breathe", שנוחתת היישר מהודו. מדובר בשיתוף הפעולה השני של Amazon עם IndiaPrime, לאחר ההצלחה של "Inside Edge" ב-2017. העלילה עוקבת אחר סאד (קאביר קאן), שוטר מבריק אך לא שגרתי במחלקה לפשעים מיוחדים של משטרת מומבאי, המחבר ביחד כמה מיתות לא מוסברות של תורמי איברים ומגיע לחשוד לא סביר בעליל - דני החביב (רנגנתן מדהאבן).

אף על פי שזוהי סדרה פחות מפוצצת ועתירה, גם היא די מעניינת בסך הכל.
תוצאת תמונה עבור ‪Breathe amazon‬‏

בשורה התחתונה, נראה כי בפני "Netflix" עומדת תחרות לא קטנה וכי לא מעט אתגרים יעמדו גם מול השירות אותו מתכננת להשיא "Disney". לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.