רעידת אדמה בעולם ה"אקס-מן"...

רעידת אדמה פוקדת את היקום הקולנועי של ה"אקס-מן" של Fox, והעתיד שנראה דווקא מזהיר מתחיל להחוויר. הכל התחיל עם פרישתו של גור ורבינסקי מהפקת "גמביט", ונמשך בשינויי הפצה קיצוניים של "המוטאנטים החדשים" ו"דדפול 2". אז, מה בדיוק קרה שם?
תוצאת תמונה עבור ‪X-MEN films 2018‬‏
תחילה, הייתה זו ההודעה המייגעת על פרישתו של הבמאי גור ורבינסקי מהפקת "גמביט". מדובר בעיכוב משמעותי לסרט, שדווקא הצליח לעלות באחרונה על הדרך המלך, עת נקבע לו כבר תאריך יציאה לאקרנים כשהפקתו יועדה להתחיל במרץ. לאחר עזיבותיהם הקודמות של רופרט ויאט ודאג ליימן, מאז ההכרזה על הפרויקט לפני כארבע שנים, בינואר 2015, נראה כי עזיבות מסוג אלו הפכו למעין דבר שבשגרה.

תאריך היציאה לאקרנים, שנקבע ל-14 בפברואר 2019, נדחה ל-7 ביוני. אף על פי העיכובים החוזרים ונשנים והבעיות שאינן מסרבות להיגמר, נראה כי Fox מסרבת לוותר על סרט זה. עם זאת, בהתאם למציאות ולאירועי העבר, אפשר להניח כי, בסופו של דבר, לא נזכה לראות את התסריט מפיח חיים.

אך זה לא נגמר שם, כשזמן לא רב לאחר ההכרזה על פרישתו של ורבינסקי ודחיית היציאה לאקרנים, נודע כי חלו שינויים קיצוניים בלוחות הזמנים - "המוטאנטים החדשים" נדחה בכמעט שנה, ו"דדפול 2" הוקדם בכשבועיים.

צאתו של "דדפול 2" יועדה ל-1 ביוני של השנה הנוכחית, אך כעת היא הוקדמה בכשבועיים ל-18 במאי. הסיבות להקדמה לא ממש ברורות, ו-Fox לא העניקה הצהרה מסוימת בנוגע לדבר. ככל הנראה, ניתן לשער כי מדובר בשיקול כלכלי-מסחרי. כך למשל, המפיק והאנליסט ג'ף בוק ציין כמה סיבות טובות לביצוע הדבר בשיחה עם "The Warp". בכל מקרה, אנחנו בעיקר מרוויחים - ההמשך ללהיט מ-2016 יגיע אלינו מוקדם מן הצפוי.

בשורה נוספת, כאמור, היא דחייתו המדכאת של  "המוטאנטים החדשים". לאחר שיועד לצאת ב-13 באפריל של השנה הנוכחית, כעת הוא נדחה בכמעט שנה ל-22 בפברואר 2019. לפי כמה וכמה דיווחים שונים, שינוי משמעותי זה נגרם מתגובות הצופים להקרנות המבחן של הסרט ("tested well but not great"). בכוונת האולפנים להגביר את ההפחדות ולהעמיק את אלמנטי האימה, זאת בעקבות ההצלחה של "זה" ו"תברח" בשנה החולפת.

מי שכנראה ולא הושפע בכלל, הוא "אקס-מן: הפניקס האפלה". הוא, עדיין, מיועד לצאת לאקרנים ב-2 בנובמבר. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.