חג המולד הקדים: "דה רוק" הפתיע ילדים חולים עם Xbox One X מיוחד לכל אחד

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

לפני 16 שנה, דווין "דה רוק" ג'ונסון, מתאבק אגדי, שרירן ושחקן קולנוע וטלוויזיה כיום, עלה יחד עם ביל גייטס על אותה במה כדי להכריז במשותף על ה-Xbox המקורי. כעת, לאחר ששנים רבות כבר חלפו, "דה רוק" חוזר לסיבוב שני, והפעם כדי להראות שאין כוח גדול יותר משל ה-Xbox One X.
באירוע מיוחד מטעם ארגון "Make-A-Wish" העצום (זה שגם המתאבק ג'ון סינה מאוד פעיל בו ומגשים לילדים חולים רבים את חלומם לפגוש אותו), הפתיע 3 מילדי הארגון "דה רוק" עם אירוע גיימינג פרטי על הסט של הסרט הנוכחי שהוא מצלם, "Skyscraper".

עם העזרה של Xbox, הילדים היו הראשונים לראות ולחוות את הקונסולה החזקה ביותר שנוצרה אי פעם בעולם, Xbox One X, בעיצוב מותאם אישי, זאת כשבוע לפני ההשקה הרשמית ב-7 בנובמבר. הקונסולות המיוחדות מציגות את הלוגו של דווין ג'ונסון עוד מימיו כמתאבק, שור זועם, וברכת חג אישית ומיוחדת.

במהלך היום, ג'ונסון נתן לילדים טיפול VIP אשר כולל כיסאות במאי אישיים, סיור פרטי בסט, נסיעות ברכבים אקזוטיים ובנוסף הוא אף שיחק עם הילדים במשחקים פופולריים כמו Super Lucky's Tale ,Forza Motorsport 7 ועוד.

בנימה אישית - בעיניי מדובר באדם מיוחד, לא מפתיע לראות אותו משתתף במיזמים כאלה אחרי כל כך הרבה פגישות מיוחדות שהוא מקדם עם אנשים חולים ולמרות כל המסחור סביב מוצרים אישיים שלו. תודה לך דווין!

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.