האונליין של מספר משחקים מן ה-Xbox המקורי נפרץ על גבי ה-Xbox One בתאימות לאחור

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

בשבוע האחרון מיקרוסופט הוסיפה 13 משחקים מה-Xbox המקורי לתכנית התאימות לאחור של ה-Xbox One. כל המשחקים כעת שודרגו לרזולוציית 1080p, קצב פריימים חלק או גבוה יותר וכמובן זמני טעינה מהירים יותר מבעבר.
רשימת המשחקים שזמינים כרגע כוללת את Star Wars: Knights of the Old Republic, כמו גם Crimson Skies: High Road to Revenge וגם Fuzion Frenzy לצד אחרים.

אם במקרה עדיין יש לכם את הדיסקים המקוריים, אתם יכולים להכניס אותם למכשיר ה-Xbox One שלכם והמשחקים כמובן יעבדו כמו שצריך לאחר ההורדה שלהם.

אלא שהמשחקים לא מציעים את תכונות ה-Online שלהם, כאשר מיקרוסופט הוסיפה והצהירה כי האונליין המקורי שהיה זמין במשחקים בשעתו לא ישוחזר ויובא אל הדור הזה.

דבר בעייתי מאוד שקרה הוא שמספר שחקנים מצאו דרך עוקפת והאונליין נפרץ, כך למשל ב-Crimson Skies: High Road to Revenge. הם עשו זאת באמצעות שימוש ב-XLink Kai, כך שלמעשה לא מדובר בפריצה של ה-Xbox Live אלא ברשת נפרדת שתומכת בכך. בגלל זה, אין לכם את האפשרות לשחק עם החברים שלכם אלא רק עם אנשים רנדומליים ומן הסתם היציבות נמוכה יותר כאשר לאגים הם חלק מהעניין.

אם אתם מצפים למשחקים נוספים, צפויה בעיה (לא בגלל הפריצה הזו) - מסתבר כי בעקבות זכויות על המוזיקה בחלק ניכר מהמשחקים, יהיה קשה מאוד להביא הרבה מהם, כך שהרשימה, כך לפי פיל ספנסר, תהיה מצומצמת מזו של ה-Xbox 360.

מה דעתכם על הפריצה הזו? האם אתם מתכוונים להשתמש בה על גבי הקונסולה האישית שלכם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.