הקהל הצביע ברגליים: פסטיבל "eSports" בחיפה, וממש בקרוב

כהמשך להצלחתם של האירועים הקודמים, אירוע גיימינג נוסף בדכו אלינו. לאחר הפופולריות הרבה אותה נחלו האירועים הקודמים, שהתרחשו בסוכות ופסח האחרונים, אירוע נוסף תחת סימן ההיכר של "Game In" יוצא לדרך, ויגיע אלינו כבר בחנוכה הקרוב!

ב-14 בדצמבר הקרוב, מעט לפני חג החנוכה, יתרחש באצטדיון "סמי עופר" שבחיפה פסטיבל eSports, תחת חסותה של העירייה המקומית ובטיפולו של משרד יחסי הציבור "GoodNews". באי האירוע יוכלו ליהנות מחוויית גיימינג שלא נראתה כמותה קודם בארץ - משחקים במתחם חדשני, הנאה ממתחם פמילי זון, התנסות בציוד חדשני וצפייה במשחקי ראווה של מהשחקנים הטובים בארץ ב-3 זיקות ענקיות. כמו כן, ייערכו במקום תחרויות במשחקי "Rocket League" ו-"Tekken 7".

האירוע מסמן את תחילתה של ליגת ה-eSports הראשונה בישראל, שמשחקיה יחלו מיד לאחר תום הפסטיבל. ההצטרפות לליגה היא חינמית לחלוטין, בעוד ההשתתפות בתחרויות בפסטיבל תעלה כ-50 שקלים. בליגה עצמה, אגב, יתחרו במשחקים "PlayerUnknown's Battlegrounds" ו-"Leauge of legends", כשייערכו גם טורנירים חד-שבועיים של "Overwatch" ו-"Hearthstone". כל הטורנירים ייערכו און-ליין, ורובם יועברו בשידור חי באינטרנט. פרטים מלאים על הליגה ניתן למצוא כאן.

ובחזרה אל הפסטיבל. הכניסה מותרת מגיל 5, ועד גיל 10 יש חובה לליווי הורים. כרטיס כניסה למתחם הפסטיבל יעלה כ-60 שקלים במכירה מוקדמת וכ-80 שקלים במכירה רגילה. תושבי העיר חיפה, אגב, זכאים להנחה של כ-25%. התחרויות יתחלקו למחזור צהריים (11:00 עד 16:00) ומחזור ערב (17:00 עד 22:00). כתובת האצטדיון, בו ייערך כאמור הפסטיבל - רוטנברג 2, חיפה.

את כל הפרטים המלאים, מאלף ועד תו, תוכלו למצוא כאן. מי יודע, אולי סוף סוף נזכה ל-eSports ישראלי ראוי. אולי, רק אולי. לחדשות נוספות, אגב, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.