מהר מידי: Middle-earth: Shadow of War נפרץ תוך יום אחד ויש ב-PC צ'יט להשגת אינסוף קופסאות לוט

|מאת: לידור אטיאס|

חבל מאוד שזה כך, אבל Middle-earth: Shadow of War הצטרף לקבוצה של משחקים שנפרצו תוך זמן קצרצר והשתמשו באבטחת Denuvo מפני פריצה ופיראטיות. כפי שאתם מבינים, זה לא עזר.
הגנת האנטי-פיראטיות של Denuvo לא לגמרי חסרת שימוש, שכן, FIFA 17 הוא דוגמא טובה למשחק שהשתמש בו ולא נפרץ במשך מספר חודשים. אבל אין מה לעשות, בסופו של דבר אבטחת Denuvo היא שונה בכל משחק ומותאמת. אבל המקרה של Middle-earth: Shadow of War, ובכן, הוא פשוט מביך ובמסגרתו הפריצה התרחשה תוך פחות מיום.

על החדשות הללו דיווחו ב-"DSO Gaming", מה שאומר שזה רק עניין של ימים לפני שיתחיל לצוץ הקראק של המשחק. טכנולוגיית אבטחת המידע הזו הוכיחה את עצמה כלא שימושית גם בהרבה מקרים אחרים כמו למשל Sonic Mania ו-Total War: Warhammer 2.

הרעיון מאחורי Denuvo הוא למנוע פיראטיות בימי ההשקה הראשונים והמשמעותיים מאוד, אבל למרות כל זאת אין מערכת מושלמת. ההצלחה של Denuvo עם משחקים גדולים אחרים הזמינה עוד ועוד מפיצות להשתמש בטכנולוגיה.

בנוסף לכך, דיווח מ-"VG247" מדבר על כך שכבר בנקודה הזו אפשר להשיג אינסוף מיריאן (כסף המשחק של המשחק איתו קונים קופסאות לוט) בשימוש ב-Cheat Engine על גבי ה-PC. כזכור, קופסאות לוט עשו הרבה רעש סביב המשחק הזה בעקבות ההכנסה של רכישות פנימיות בניגוד למשחק הראשון. אף על פי כן נציין שאנו רואים את המשחק כנהדר ונסביר הכל בקרוב עם סיקור מלא.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.