ג'ון קונסטנטין חוזר - מאט ריאן ישוב לגלם את הדמות בעונה ה-3 של "אגדות המחר"

|מאת: מתן קציר|

רגע לפני שעונת הסדרות החדשה של יקום ה-Arrowverse, יקום סדרות DC בשיתוף רשת CW, יחזור, אנחנו שמחים לקבל ידיעה שרבים ממעריצי היקום המשותף קיוו לה - מאט ריאן ישוב לגלם בלייב אקשן את דמותו של ג'ון קונסטנטין, וזה יקרה בעונה השלישית והחדשה של "אגדות המחר".
ריאן, שזכה לביקורות חיוביות ואהבה רבה מצד הקהל והמבקרים על תפקידו כג'ון קונסטנטין בסדרה "קונסטנטין" ב-NBC שבוטלה ב-2015 אחרי עונה אחת בלבד בשל אחוזי רייטינג נמוכים, חזר לגלם את הדמות בפרק החמישי בעונה הרביעית של הסדרה "החץ", דבר שהכניס אותו באופן רשמית ליקום ה-Arrowverse.

ריאן הצהיר כמה וכמה פעמים שהוא מעוניין לשוב ולגלם את דמותו של הבלש הבריטי העל טבעי, וכעת זה סוף סוף קורה - במהלך ראיון עם האתר "Rotten Tomatoes", אישר אחד המפיקים הראשיים של "אגדות המחר" פיל קלמר, שקונסטנטין הוא אחת הדמויות שהצוות של "אגדות המחר" יפגוש במהלך העונה החדשה.

בנוסף לכך, ריאן ישוב לגלם במדיום נוסף את דמותו של ג'ון קונסטנטין כשבקרוב אמורה לעלות סדרה מצוירת ב-CW אודות דמותו של קונסטנטין כשלא ברור אם היא תמשיך את עלילות הדמות ביקום של DC ו-CW או שתעמוד בפני עצמה. אבל דבר אחד בטוח - ריאן ידבב את הדמות, כשהפוסטר החדש והרשמי שוחרר כעת בנוסף.
לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.