3 רכבים חדשים, קמפיין ויותר הרס מבנים בדרך אל PlayerUnknown's Battlegrounds; הצצה ראשונה נחשפה

|מאת: לידור אטיאס|

רכבים חדשים נמצאים בדרך אל משחק היריות הפופולרי (וליתר דיוק - הפופולרי ביותר בכל Steam הענקית) PlayerUnknown's Battlegrounds על מנת לפלפל במעט את העניינים והקרבות במשחק, ואפשר להגיד שהראשון מביניהם נראה מוכר למדי.
במהלך פעילות AMA שנערכה לאחרונה ב-Reddit, יוצר PlayerUnknown's Battlegrounds ברנדן גרין חשף שצוות הפיתוח עובד על שלושה כלי רכב חדשים שיגיעו אל המשחק בעתיד.

במהלך הימים האחרונים גם קיבלנו הצצה אל הרכב הראשון מבין השלושה. ההצצה ניתנה בדמות של צילום מסך של הרכב. הצילום פורסם בטוויטר והיא שותפה שם על ידי ברנדן גרין. מעבר לתמונה הוא לא ממש אמר למה אנחנו יכולים לצפות בנידון.

אתם יכולים לזהות מספר סימנים דומים בין אוטובוס האהבה החדש והוואן הקלאסי של פולקסווגן משנות ה-70. למרות שהרכב החדש בשום פנים ואופן לא מכיל את סימן ה-VW המפורסם, אפשר בהחלט להיות בטוחים לגבי הכיוון של צוות הפיתוח עם הרכב הזה. זה כנראה נועד להפיכתכם למטרות קשות יותר במהלך חצייה של שדות פתוחים.

לסיום, באותה פעילות דיבר גרין על דברים נוספים שהוא שואף להביא אל המשחק וביניהם נחשפו דברים מהותיים ביותר כמו קמפיין לשחקן יחיד ואפילו יותר הרס מבנים. עכשיו נותר לחכות ולראות לאן כל זה יוביל אותנו.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.