קיירי אירווינג נחשף במדי קבוצתו החדשה ב-NBA 2K18; מצב משחק חדש נחשף



|מאת: לידור אטיאס|

עכשיו כשהטרייד הושלם, קיירי אירווינג הוא שחקן בוסטון סלטיקס באופן רשמי. NBA 2K18, אשר זהו המשחק שעל אריזתו יככב אירווינג, חשף כעת מבט אל תוך המשחק בו מופע אירווינג במדי הסלטיקס לראשונה.

פרסום באינסטגרם הרשמי של אירווינג הציג סרטון חדש מתוך ההיכל הביתי של בוסטון סלטיקס ב-NBA 2K18. בסרטון מוצגים לנו בזום גדול הנעליים, הגופייה והפנים של אירווינג, כל זאת במדים החדשים. אוהדי ה-NBA בהחלט יצטרכו להסתגל באופן כלשהו למציאות החדשה, אירווינג העביר 6 שנים במדי קליבלנד קאבלירס ולא קל לראותו במדים אחרים. 

הטרייד של אירווינג זעזע את עולם ה-NBA כולו, גם בגלל הויתורים שבוסטון סלטיקס עשתה כדי להנחיתו אצלה וגם בגלל שזה לא תדיר מאוד לראות שחקן כל כך גדול שכזה עובר בין 2 הקבוצות הגדולות ביותר בליגה האזורית שלו. הדרמה שאפפה את הטרייד התרחשה כשקליבלנד קאבלירס הודיעה מצדה שהיא רוצה יותר מבוסטון סלטיקס תמורת אירווינג בעקבות התגלית על כך שיש לאייזיאה תומאס פוטנציאל לפציעת ירך קשה יותר משחשבו. בסופו של דבר העניינים סודרו והטרייד יצא לדרך.


כל הסיטואציה הביאה לפתחה של 2K דילמה גדולה. בקרוב יופצו העותקים על המשווקים המורשים וכשטרייד כזה עומד על הפרק מובן כי העותקים יציגו את כוכב האריזה במדים לא רלוונטיים, דבר בעייתי משהו. התגובה הראשונית למקרה הייתה קלילה ולאחר מכן נחשפה התייחסות רצינית יותר שבמסגרתה נודע כי תהיה אריזה חדשה של אירווינג במדי הקאבלירס, אך עדיין לא ראינו דבר מזה.

A post shared by Kyrie Irving (@kyrieirving) on
עוד חדש בנוגע ל-NBA 2K18 הוא שמצב משחק חדש נחשף. מצב המשחק הזה נקרא Run The Neighborhood והוא בבסיסו מתחם חברתי שבו אתם יכולים לבלות עם שחקנים אחרים, לעצב את השחקן שלכם ולשחק כמה משחקים קטנים ומיוחדים.

Run The Neighborhood הוא מצב משחק שמוגדר בשטח של כמה בלוקים של עיר (מעין רחובות). לאורכם מפוזרים מגרשי כדורסל שבהם אתם יכולים לאתגר שחקנים אחרים למשחקים. יש גם כמה דברים נוספים כמו ספרים ואמני קעקועים, שם תוכלו לשנות את המראה של השחקן שלכם.


צפו בטריילר לפרטים נוספים:

שימו לב ששודר גם שידור ישיר עם פרטים על מצב המשחק החדש, צפו בו כאן:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם אוהבים לראות את אירווינג במדים החדשים? מצב המשחק החדש נראה לכם מגניב? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.