מצב הקריירה של FIFA 18 נחשף עם פרטים מלאים מ-EA

|מאת: לידור אטיאס|

פחות מחודש לפני שהמשחק יוצא לשוק, EA הכריזה על פרטים מלאים בנוגע למצב הקריירה של FIFA 18 (הקרוי במשחק Career Mode) ואיך הוא חוזר על זה של FIFA 17. השיפורים הגדולים ביותר במצב המשחק סובבים סביב העברות, אך יש כמה נגיעות אחרות שמגניבות למדי עבור חובבי מצב המשחק הזה.

רוצים לקבל את FIFA 18 בחינם? לחצו כאן

במקום להציעה הצעה עבור שחקן ואז להמתין לקבלת מענה באימייל, ב-FIFA 18 יתאפשר לכם לבצע משאים ומתנים לגבי שחקנים בזמן אמת, כחלק מסצנה אינטראקטיבית שבה אתם בוחרים את הבחירות שלכם במשא ומתן. זה כולל פגישה ראשונה עם נציג של הקבוצה המוכרת והסכמה על סכום ההעברה של השחקן שעומד במרכז העניינים. לאחר מכן יש גם דיון על תנאי השחקן עם סוכנו.

כשהעברה מושלמת, אתם תזכו לחזות בקליפ חדשות דינמי, בדומה למה שקורה בעולם הספורט האמיתי כאשר שחקן מכנס מסיבת עיתונאים. הסוגים הללו של הקליפים ייראו גם כששחקן זוכה בפרס שחקן החודש או כשאתם זוכים בטורניר כלשהו, למשל ליגת האלופות או גביע הליגה.

האימונים גם השתפרו עם 15 משחקי יכולות חדשים איתם תוכלו לשפר את שחקניכם. אתם יכולים ליצור תרגילים משלכם ולשייך אותם לשחקנים ספציפיים או לקבוצות של שחקנים בקבוצתכם. זו השיטה המרכזית שבעזרתה תשקמו שחקנים שחוזרים מפציעה או לחילופים תפתחו שחקנים צעירים, זאת לפי EA.

בנוסף, מצב הקריירה יהנה מהתכונות החדשות של FIFA 18, כגון תחושות יותר ריאליסטיות ומגוונות במשחק, סגנונות משחק אותנטיים יותר והיכולת לבצע חילופים מהירים במהלך המשחק ועל גביו בלי הצורך לעצור.

בהתחשב במנוע ה-Frostbite העוצמתי בו משתמש FIFA 18, נראה כי לא בטוח בכלל אלו מהתכונות החדשות בכלל יגיעו לגרסת ה-Nintendo Switch, מפני שברור שמדובר בתכונות שעושות שימוש בכוח מנוע המשחק הזה. עד כה כבר ידוע ש-The Journey לא יגיע ל-Nintendo Switch אך דווקא ה-Ultimate Team יגיע עם כמעט כל התכונות.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים למשחק החדש ולמצב הקריירה שהוא יספק לכם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.